قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۰
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت:

ملی پوشی که بعد از ۲۰ سال به آزادی رفت

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: بعد از ۲۰ سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم.

ملی پوشی که بعد از ۲۰ سال به آزادی رفت

به گزارش سراج24، محمد خاکپور در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقه نفت و الشباب عربستان گفت: بعد از ۲۰ سال به عنوان تماشاگر به ورزشگاه آزادی رفتم و یک مسابقه فوتبال را به طور کامل تماشا کردم.

وی افزود: حضور من در ورزشگاه آزادی سه دلیل داشت. اول اینکه از نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنم‌ و خوشحالم که در نهایت هم بازی با پیروزی تیم نفت همراه شد. دوم به خاطر علیرضا منصوریان که با توجه به عهد اخوت سال‌ها قبل پدران ما در خانه خدا، پسر عمو خوانده من است و سوم بخاطر دیدن بازی ارسلان مطهری بازیکن تیم امید که خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشت و گلزنی کرد.

این بازی با برتری ۲ بر یک نماینده کشورمان خاتمه یافت.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••