قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵
گل ۳ امتیازی به سپاهان

هر وقت حرف کریمی را گوش کردیم، بردیم

فرزاد حاتمی این هفته هم گل زد، گل ۳ امتیازی به سپاهان ...

هر وقت حرف کریمی را گوش کردیم، بردیم

به گزارش سراج24، فرزاد حاتمی این هفته هم گل زد، گل ۳ امتیازی به سپاهان ...

تبریک، چهارمین برد متوالی را هم کسب کردید!
از این بابت خوشحالم. همه دست به دست هم دادیم تا در یک بازی حساس دیگر به پیروزی برسیم. خدا را شکر که ملوان روی دور برد افتاده و ما هم در انزلی از این موضوع خیلی خوشحالیم.

فکر پیروزی مقابل سپاهان را می‌کردی؟
بله، چرا که نه؟ سپاهان باید فکر پیروزی مقابل ما را می‌کرد و به این می‌اندیشید که چطور ملوان را متوقف کند.

ظاهراً هواداران انزلی‌چی به تو لقب زلاتان داده‌اند!
البته از زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم، به من زلاتان می‌گفتند.

واقعاً خودت را شبیه زلاتان می‌دانی؟
نه آقا، زلاتان کجا و من کجا! زلاتان فوتبالیست بسیار بزرگی است که یکی از بهترین مهاجمان جهان است.

به نظر تو چه اتفاقی افتاد که ملوان به یکباره این گونه متحول شد؟
بازیکنان ما به لحاظ تاکتیکی متحول شده‌اند و هر بار که به حرف‌های آقافیروز گوش کرده‌ایم، خوب نتیجه گرفته‌ایم.

مشکلات مالی‌تان برطرف شد؟
واقعاً جا دارد از آقای محجوب تشکر کنم که از جیب خودش یک میلیارد برای تیم هزینه کرد. ایشان قبل از دیدار با سپاهان با پرداخت بخشی از مطالبات روحیه را به تیم ما تزریق کرد.

حرف آخر ...
از هواداران تیم‌مان ممنونم که ۹۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند و من واقعاً از این بابت خیلی خوشحالم که با پیروزی جواب لطف و محبت هواداران‌مان را دادیم.

طعنه دوباره فرزاد حاتمی به حسین فرکی
نیم‌فصل یا یک و نیم سال؟
فرزاد حاتمی تک‌گل ملوان را مقابل سپاهان به ثمر رساند و بازهم به حسین فرکی طعنه زد و گفت: «فرکی باعث شد یک سال و نیم از دوران اوج دور باشم.» حاتمی در استقلال که بود، رفتارش باعث شد سرمربی این تیم در مصاحبه‌اش بگوید بازیکن باید جنبه شهرت را داشته باشد و سپس او را از این تیم کنار گذاشت. او در ابتدای فصل سیزدهم به فولاد تحت هدایت حسین فرکی پیوست و پس از چند هفته این مربی نیز او را روی نیمکت نشاند و در نیم‌فصل در لیست مازاد فولاد قرار گرفت و به پرسپولیس نقل‌مکان کرد. حاتمی در این تیم هم نیمکت‌نشین شد و در پایان فصل علی دایی او را نخواست تا این مهاجم بلندقامت مجبور به ادامه بازیگری در لیگ دسته اول و باشگاه مس کرمان شود و چند هفته قبل بود که توسط فیروز کریمی به ملوان آمد و به لیگ برتر بازگشت. اینکه چرا حاتمی هرازگاهی به مربی اخلاق‌مدار فوتبال ایران طعنه می‌زند، عجیب است چون او در تیم‌های دیگر هم نیمکت‌نشین شده و در لیست مازاد قرار گرفته است. ضمن اینکه حاتمی فقط نیم‌فصل در فولاد بود و مشخص نیست چرا ادامه ناکامی‌هایش در سایر تیم‌ها را به گردن فرکی می‌اندازد!

منبع:خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••