اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۱۳:۲۷
اذان ظهر ۱۲:۰۱:۵۸
اذان مغرب ۱۹:۲۷:۴۷
طلوع آفتاب ۰۴:۵۴:۵۲
غروب آفتاب ۱۹:۰۷:۲۴
نیمه شب ۲۳:۱۰:۵۶
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۰
یوسفیان ملا:

قطعه اول مترو آمل - تهران در حال اجراست

نماینده مردم آمل در مجلس درباره مترو آمل – تهران گفت: در حال حاضر قطعه اول این طرح در حال انجام کار است.

قطعه اول مترو آمل - تهران در حال اجراست

به گزارش سراج24،عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ۲۴ کیلومتر ریل گذاری آن تا سال آینده انجام می شود و مناقصه قطعه دوم که شامل یک تونل بزرگ است بزودی انجام می شود.
 
وی درباره زباله آمل گفت: جلسه ای با اعضای شورای شهر و وزارت کشور داشتم که ۵۰۰ میلیون تومان از سوی وزارت کشور به شهرداری برای مطالعات این طرح درنظر گرفته شده است.
 
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: زمینی به مساحت ۴۱۰ هکتار برای فرودگاه در آمل درنظر گرفته شده و این طرح در حال مطالعه است و همچنین امیدواریم منطقه ویژه اقتصادی آمل نیز در چند ماه آینده تصویب و اجرایی شود.
 
وی درباره گازرسانی به آمل گفت: پرونده گازرسانی به بسیاری از مناطق شهرستان بسته شد و گازرسانی به منطقه لاریجان نیز آغاز شد و امیدواریم تا سال آینده کل شهرستان از نعمت گاز بهره مند شوند.
 
نماینده مردم آمل در مجلس از لایحه بودجه به عناوان دخل و خرج کشور یاد کرد و گفت: کشورهایی که پیشرفت داشته اند هزنیه اجرایی آنان روز به روز کم شد و هزینه عمرانیشان بیشتر استولی در کشور ۸۰ درصد هزینه های ما اجرایی است.
 
وی عنوان کرد: تمام تلاشمان باید این باشد که هزینه های عمرانی ما بیشتر باشد و اکنون در استان مازندران تمام راههای ارتباطی در حال اجرا و کار است.
 
یوسفیان درباره آزادراه تهران – شمال گفت: تا زمانیکه متولی این طرح مشص نباشد سرانجام مشخصی نخواهد داشت.
 
وی درباره محور هراز گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان در هفته گذشته برای تسریع در اجرای این طرح ملی اعتبار گذاشته شده است، ۴۰ میلیارد تومان برای باند دوم فیروزکوه نیز تخصیص یافته است.
 
نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه راه هراز قبلا جزو راههای روستایی محسوب می شد گف : این طرح از سال ۸۶ جزو پروژه های ملی محسوب شده است.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۷
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••