قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۲
به دلیل بیماری

کیارستمی به جشنواره «اروند» نمی‌رود

عباس کیارستمی که قرار بود نشست تخصصی سینمای تجربی را در پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «اروند» برگزار کند، به دلیل بیماری جسمی در این جشنواره حضور پیدا نمی‌کند.

کیارستمی به جشنواره «اروند» نمی‌رود

به گزارش سراج24،عباس کیارستمی، فیلمساز سینمای ایران قرار بود در پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوان «اروند» نشست تخصصی سینمای تجربی را برگزار کند که به دلیل مشکلات جسمی نتوانست در این جشنواره حاضر شود.

بر اساس این گزارش، قرار است حبیب احمدزاده جایگزین عباس کیارستمی در دومین روز از برگزاری نشست‌های تخصصی شود.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••