قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۷

اولادی: پست جنجالی‌ام‌ را پاک کردم

مهاجم سابق تیم فوتبال ملوان گفت: نباید در فضای مجازی پاسخ آن کاربر بی‌ادب را می‌دادم.

اولادی: پست جنجالی‌ام‌ را پاک کردم

به گزارش سراج24،مهرداد اولادی در مورد انتشار یک پست جنجالی‌ خود مربوط به پشیمانی از حضور در استقلال، در فضای مجازی اظهار داشت: من یک ماه است که این صفحه را باز کرده‌ام و پیش از این هم در هیچ شبکه اجتماعی حضور نداشتم. شب گذشته هم یک کاربر بی‌ادب ناسزاهایی را به من گفت که مجبور شدم پاسخش را بدهم اما از این کارم پشیمانم و نباید پاسخ آن شخص بی‌ادب را می‌دادم و عذرخواهی می‌کنم. آن پست جنجالی و عکسی که با آن عدد 6 را نشان دادم هم پاک کردم.

وی در مورد وضعیت حضورش در فوتبال گفت: در حال حاضر تمرینات انفرادی‌ام را انجام می‌دهم و با یکی دو باشگاه هم مذاکرات جزیی انجام دادم اما پیشنهاد جدی ندارم و نمی‌توان به زور تیم گرفت آن هم با روابط عمومی ضعیفی که من دارم.
 

منبع: فارس
 

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••