قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۳

دروازه‌بان سابق آبی‌ها به استقلال بازگشت

داسیلوا گلر برزیلی آبی پوشان دو روز پیش قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و از استقلال جدا شد.

دروازه‌بان سابق آبی‌ها به استقلال بازگشت

به گزارش سراج24، دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال نیم فصل دوم در این تیم بازی خواهد کرد.


وحید طالب لو دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در نیم فصل اول در راه آهن بازی می کرد، پس از فسخ قرارداد با این باشگاه، با مسئولان استقلال به توافق رسید و نیم فصل دوم با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد.

طالب لو پس از گذشت حدود 5 سال دوری از جمع آبی ها، امروز با مسئولان استقلال به توافق رسید و قرارداد او فردا رسما نهایی خواهد شد.

داسیلوا گلر برزیلی آبی پوشان دو روز پیش قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و از استقلال جدا شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••