قیمت سکه و ارز
۱۳۴۸/۱۰/۱۱ - ۰۳:۳۰

احتمال قطع گاز دستگاه‌های دولتی متخلف

همزمان با تعطیلی 4 روزه سازمان‌های دولتی استان تهران، بازرسی‌های نامحسوس از خاموش بودن سامانه‌های گرمایشی ساختمان‌های دولت شدت گرفته که در صورت عدم رعایت بخشنامه دولت، گاز تعدادی از این سازمان‌ها قطع خواهد شد.

احتمال قطع گاز دستگاه‌های دولتی متخلف
جواد اوجی در گفتگو با مهر با بیان اینکه کنترل‌های نامحسوس در مصرف گاز ادارات و سازمان‌های دولتی به ویژه در تعطیلات اخیر شدت می‌گیرد، گفت: بر این اساس با توجه به تعطیلی ادارات و دستگاه‌های دولتی تهران در هفته جاری، با اعزام بازرسان متوسط مصرف گاز در این موسسات و سازمان‌های مورد کنترل و بازرسی قرار می گیرد. معاون وزیر نفت با یادآوری اینکه در روزهای تعطیل به‌طور متوسط روزانه 30 تا 35 میلیون مترمکعب مصرف گاز کشور کاهش می یابد، تصریح کرد: مطابق با مصوبه دولت تمامی دستگاه‌ها، موسسات و سازمان‌های دولتی باید در روزهای تعطیل تمامی دستگاه‌های گرمایشی خود را خاموش کنند. مدیرعامل شرکت ملی گاز با بیان اینکه در حال حاضر بازرسی از وضعیت مصرف گاز به طور گسترده توسط تمامی شرکت‌های گاز استانی آغاز شده است، اظهار داشت: در مرحله اول اخطارهایی به سازمان‌های دولتی متخلف که الگوهای مصرف گاز را در ایام تعطیل رعایت نمی کنند، داده خواهد شد. این مقام مسئول از قطع 48 ساعته گاز سازمان‌های دولتی در صورت نادیده گرفتن اخطارها خبر داد و افزود: با مدیریت مصرف گاز توسط تمامی مشترکان خانگی، تجاری و به ویژه دولتی‌ها امکان گازرسانی پایدار به تمامی استان‌های کشور فراهم می شود.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••