قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۸

بازیکن سرخابی‌ها از خداحافظی پشیمان شد

بازیکن تیم ملوان که خبر خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرده است، قصد بازگشت دارد.

بازیکن سرخابی‌ها از خداحافظی پشیمان شد

به گزارش سراج24، روز گذشته مهرداد اولادی اعلام کرد به خاطر فشارهای روانی زیاد تصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند.



وی که ۲۸ سال سن دارد در اقدامی احساسی از هواداران ملوان و پرسپولیس عذرخواهی و تاکید کرد قصد بازگشت به فوتبال را ندارد.



اولادی اما از تصمیم خود پشیمان شده و به نزدیکانش اعلام کرده به فوتبال ادامه خواهد داد و احتمالا به زودی در این خصوص اظهارنظر خواهد کرد.

 

منبع:نامه

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••