قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۵

رژیم صهیونیستی آتش‌بس را نقض کرد

نیرو‌های ارتش صهیونیستی با تیراندازی به سوی ماهیگیران فلسطینی در غزه بار دیگر آتش‌بس را نقض کردند.

رژیم صهیونیستی آتش‌بس را نقض کرد


به گزارش سراج24، نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سوی ماهیگیران فلسطینی در سواحل غزه بار دیگر آتش‌بس را نقض کردند.

نظامیان صهیونیست در این حملات از قایق‌های تندرو استفاده کردند.

از زمان برقراری آتش بس در نوارد غزه این برای چندمین بار است که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را نقض می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••