قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۳

تیم ملی والیبال 2 ست از آمریکا پیش افتاد

تیم ملی والیبال ایران ست دوم دیدار برابر آمریکا را در رقابتهای گروهی رقابتهای جهانی لهستان برنده شد تا در مجموع دو بر صفر پیش بیفتد. تیم ملی والیبال 2 ست از آمریکا پیش افتاد

تیم ملی والیبال 2 ست از آمریکا پیش افتاد

به گزارش سراج24، تیم‌های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت ۱۵:۴۰ امروز سه شنبه در چارچوب رقابتهای گروهی مسابقات جهانی لهستان دیدار خود را آغاز کردند که در پایان ست نخست این بازی با برتری ۲۵ بر ۲۳ تیم ایران به پایان رسید.

تیم ایران در شروع کار از معروف، قائمی، غفور، موسوی، غلامی، میرزاجانپور و ظریف(لیبرو) در ترکیب اصلی استفاده کرد و آمریکا هم در ارنج اولیه خود اندرسون، تایلور، کریستنسون، دیوید لی، هالت، مگوتوتیا و اریک شوجی(لیبرو) را به کار گرفت.

تیم ایران بازی را خوب شروع کرد و حتی ۳ بر یک از حریف پیش افتاد اما یک اشتباه از غفور و پس از آن پافشاری عجیب معروف به استفاده از بازیکن سرعتی در حالی که مدافعان آمریکا پیش روی وی بودند باعث شد تا حریف خود را پیدا کند و با چند دفاع خوب روی تور بتواند از تیم ایران فاصله بگیرد و وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۶ به سود خود ثبت کند.

بعد از آن بازیکنان ایران بهتر ظاهر شدند و با چند دفاع خود ۱۳ بر ۱۲ از حریف پیشی گرفتند که سرمربی تیم حریف تقاضای تایم اوت کرد و بازی را بازگرداند. آمریکا که در دفاع روی تور خیلی منسجم به نظر می‌رسید در نهایت وقت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۱۵ به سود خود ثبت کرد.

ایران بعد از بازگشت به داخل میدان در امتیاز ۱۷ به آمریکا رسید. یک سرویس خوب از قائمی که دریافت خوبی از سوی حریف نداشت باعث شد ایران در برگشت با اسپک موسوی ۲۰ بر ۱۹ پیش بیفتد. سرویس خوب قائمی ایران را به امتیاز ۲۱ رساند. آمریکایی‌ها با دفاع خوب در امتیاز ۲۲ با ایران برابر شدند. ایران در نهایت این ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان داد تا با روحیه به استقبال ست دوم برود.

با شروع ست دوم هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و تا امتیاز چهار برابر بودند که یک اشتباه از مهاجم آمریکا و یک پوئن سرویس از غلامی تیم ایران را ۶ بر ۴ پیش انداخت. دو اشتباه متوالی از بازیکنان ایران دو تیم را در امتیاز ۶ برابر کرد ولی این تیم ایران بود که وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۶ پیش افتاد. ایران ۹ بر ۶ پیش افتاد ولی میرزاجانپور و موسوی با اشتباهات متوالی دو امتیاز به حریف دادند. وقت دوم استراحت فنی این ست را تیم ایران ۱۶ بر ۱۳ به نام خود ثبت کرد تا از حریف خود فاصله بگیرد.

بازیکنان ایران روند خوب خود را با پوئن سرویسی که غفور گرفته بود تداوم بخشیدند. آمریکا که تحت کنترل تیم ایران قرار داشت 23 بر 17 عقب افتاد. شاگردان کواچ ست دوم را با امتیازی که از روی اشتباه در سرویس حریف کسب کرد 25 بر 19 به سود خود ثبت کرد.

 

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••