به گزارش سراج24، روزنامه آمریکایی «یواسایتودی» بررسی صورت گرفته آماری که برای پلیس فدرال آمریکا نیز ارسال شده است حکایت از این دارند که سالانه 400 نفر از اهالی آمریکا به دست پلیس به قتل رسیده و بیشتر این افراد از اقلیتهای این کشور هستند.
گزارشهای افبیای نیز حکایت از این مهم دارند که 18% آفریقایی _ آمریکاییهای کشته شده طی 7 سال گزشته زیر 21 سال سن داشتهاند.
بررسیهای آماری این روزنامه آمریکایی شامل 750 آژانس پلیس در سرتاسر آمریکا میباشد.
در این بررسی آماری صورت گرفته آمده است که غالب اقلیتهای امریکای هدف اعمال خشنوت آمیز پلیس این کشور هستند.
منبع: فارس
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
پلیس آمریکا سالانه چند نفر را میکشد
بر اساس گزارشهای ارسالشده به پلیس فدرال آمریکا سالانه ۴۰۰ نفر در این کشور به دست نیروهای پلیس کشته میشوند.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



