قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۳

خوشحالی مدیری از بازگشت به تلویزیون

کارگردان سریال «اطاق عمل» با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر به سازمان صدا وسیما بازگردم، تأکید کرد: جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم و امیدوارم که «اطاق عمل» ‌کار خیلی خوبی شود و رضایت مردم را دربر داشته باشد.

خوشحالی مدیری از بازگشت به تلویزیون

به گزارش سراج24، به تازگی جلسه‌ای با حضور ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی، سید علی اکبر محمودی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران و مهران مدیری بازیگر و کارگردان در خصوص سریال «اطاق عمل» و روند کاری آن در شبکه تهران تشکیل شد.


مهران مدیری کارگردان سریال «اطاق عمل» در این جلسه گفت: خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر به سازمان صدا وسیما بازگردم. جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم و امیدوارم که «اطاق عمل» ‌کار خیلی خوبی شود و رضایت مردم را دربر داشته باشد.

وی افزود: روند کاری این سریال به خوبی در حال جلو رفتن است و داستان این سریال پیرامون اتفاقاتی است که در اتاق عمل یک بیمارستان رخ می‌دهد و...

سریال طنز «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی اکنون در مرحله پیش تولید و نگارش فیلمنامه است.

این سریال طنز در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید خواهد شد.

منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••