به گزارش سراج24، اسماعیل شریفات در بازی فولاد مقابل پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست گل دوم تیمش را هم به ثمر برساند. او درباره شرایط مسابقه توضیح میدهد: «بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و همه دیدند که حتی یک موقعیت گل هم به تیم حریف ندادیم. از طرفی ما مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم تیمی که همیشه بزرگ است و قدرتمند اما توانستیم از فرصتهای به دست آمده استفاده کرده و ۳ امتیاز را بگیریم.» او درباره غیبت بختیار رحمانی، آرش افشین و... میگوید: «تا جایی که من میدانم درباره آنها سوءتفاهم شده است. متاسفانه بختیار اگر مشکلش حل بشود هم حداقل تا نیمفصل دوم به دلیل مصدومیت غایب است اما بی تردید این بازیکنان نفراتی کلیدی هستند که میتوانند برای فولاد بازی کنند. قطعا اگر بختیار را داشتیم خیلی بهتر از این چیزی که دیدید بازی میکردیم. به هر حال همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و توانستیم یک برد خوب را به دست آوریم.»
مهاجم فولاد درباره رفتار پیام صادقیان در بازی دیشب توضیح میدهد: «پیام عصبانی شده بود؛ به هر حال تیمش عقب بود و گرمای هوا خیلی زیاد بود. با این حال رفتار صادقیان خوب نبود.» شریفات درباره اینکه ششمین گلش را به پرسپولیس زده است، تأکید میکند: «گل زدن به پرسپولیس واقعا لذتبخش است. اول از همه خوشحالم که برای تیمم مثمرثمر بودم و بعد از آن اینکه توانستم به پرسپولیس گل بزنم.»
منبع:ایران ورزشی



