اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۵۴:۰۹
اذان ظهر ۱۲:۰۴:۱۰
اذان مغرب ۱۹:۰۰:۴۹
طلوع آفتاب ۰۵:۲۴:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱:۵۸
نیمه شب ۲۳:۱۸:۳۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۴
استراتژی نامگذاری

سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند

انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب نام شرکت جزء اولین مقرارت ثبت شرکت و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر نام شرکت می گیرند.

سمینار استراتژی نامگذاری با مروری بر مفاهیم قانونی ثبت برند

به گزارش تهران پرس،هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار کوچک در میان است در واقع نام یک شرکت اهمیت بسیاری پیدا می کند . یک نام صحیح می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند . اسم شرکت باید انتقال دهنده تجربه ، ارزش ، وجه تمایز محصولات و خدمات باشد .



انتخاب یک نام تجاری خوب یک فرایند پیچیده است . انتخاب نام شرکت جزء اولین  مقرارت ثبت  شرکت  و در عین حال یکی از مهمترین مراحل تاسیس شرکت است. بسیاری از افراد قبل از ثبت شرکت خود برای رسیدن به اسم شرکت مطلوب، انرژی و زمان زیادی  صرف می کنند اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل  هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر نام شرکت می گیرند.

 

آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:

هویت برند

عناصر برند

خوشه نشانه شناختی برند

استراتژی نامگذاری برند

رویه های ثبت حقوقی نام تجاری

 
دبیرعلمی سمینار : دکتر شهریار شفیعی

*  PhD  در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن  (RENNES)‌ فرانسه
*  عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
*  عضو هیئت علمی   سازمان مدیریت صنعتی
*  عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
*  مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech )
*  پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه
*  عضو آکادمی‌های پژوهشی CREM  و ECOGEST
*  مشاور امور بازاریابی و برندینگ سازمان­ها و شرکت­های خصوصی در بخش­های متفاوت صنعت و خدمات
*  نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 ( 4th OIC WROLD BIZ Conf Sep,2013

 

هزینه سرمایه گذاری در سمینار :




 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••