اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۳۰:۳۰
اذان ظهر ۱۲:۱۰:۱۷
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۰۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۶:۱۳
غروب آفتاب ۱۸:۲۲:۵۵
نیمه شب ۲۳:۲۷:۱۳
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ - ۰۹:۴۷
شاید روزی فرمان آنها را در دست بگیرید!

گران‌ترین خودروهای کره خاکی+عکس

این گونه خودروها در حقیقت معجونی از قطعات مهندسی هستند که قادر هستند در کمترین مدت زمان به حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسند که در برخی موارد از یوزپلنگ‌ها هم سریع تر هستند و به نوعی یک گنجینه نیز به حساب می آیند که ممکن است در آینده دارای قیمت بسیار بالاتری نیز شوند. در ضمن خودروهای کلاسیکی نیز هستند که در مزایده ها به قیمت های نجومی به فروش رسیده که در لیست نیز در انتها به ذکر آنان پرداخته ایم که البته موستانگ استیو مک کوئین در لیست ما قرار نگرفته است.

گران‌ترین خودروهای کره خاکی+عکس

به گزارش « سراج24 » شاید خرید خودرو یک فرایند بسیار ساده به نظر برسد که کافی است شما به نمایندگی خودرو بروید و محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید و خودرو مورد نظر خود را ثبت نام کنید و روزهایی طاقت‌فرسا را منتظر تحویل خودرو خود بمانید و یا با فروشنده شروع به چانه زدن کنید تا بتوانید خودرو مورد نظر را خریداری کنید.

McLaren P1

اما خودروهای این مطلب ممکن است کمی‌متفاوت باشند. چرا که در این لیست خودروهای پر زرق و برقی همچون محصول جدید خودروساز ایتالیایی فراری و LaFerrari حتی اگر دارای قیمت بالای یک میلیون دلار باشد، وجود دارند. ما برای شما یک مجموعه از خودروهای رویایی را تدارک دیده ایم  که یک لیست ده تایی از ۱۰ خودرو بزرگ و گران قیمت و البته خاص است.

این گونه خودروها در حقیقت معجونی از قطعات مهندسی هستند که قادر هستند در کمترین مدت زمان به حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسند که در برخی موارد از یوزپلنگ‌ها هم سریع تر هستند و به نوعی یک گنجینه نیز به حساب می‌آیند که ممکن است در آینده دارای قیمت بسیار بالاتری نیز شوند.  در ضمن خودروهای کلاسیکی نیز هستند که در مزایده‌ها به قیمت‌های نجومی‌به فروش رسیده که در لیست نیز در انتها به ذکر آنان پرداخته ایم که البته موستانگ استیو مک کوئین در لیست ما قرار نگرفته است.

خانم‌ها و آقایان این لیست گران ترین خودروهای کره خاکی و البته فانی:

Porsche 918 Spyder با برچسب قیمتی در حدود ۸۴۵ هزار دلار

با قیمت کمتر از یک میلیون دلار، پورشه ۹۱۸ اسپایدر که به ندرت ارزان است ولی در این لیست ۱۰ تایی ما مقرون به صرفه است.

porsche-918-spyder-front34-625x625

آنچه که باعث می‌شود ۹۱۸ ویژه باشد به استثنای قیمت ان این است که این خودرو دارای دیدگاه آینده نگرانه است زیرا این خودرو یک محصول ترکیبی بوده که البته به پای پریوس تویوتا نمی‌رسد ولی با قدرت پیشرانه ۸۸۷ اسب بخاری دارای شتاب صفر تا صد در فقط ۲٫۸ ثانیه است.

در مورد ویژگی‌های هیبریدی این خودرو همین بس که قادر است در حالت تمام الکتریکی در حدود ۱۸ مایل را بپیماید و دارای مصرف سوخت اقتصادی ۸۲ مایل در هر گالن در حالت هیبریدی است  که البته دارای یک رکورد بسیار خوب در پیست به فروش رسیده نوربورینگ نیز است.

McLaren P1 با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۱ میلیون دلار

از تولید کننده همان   F1  افسانه ای ، خودرو P1 نیز از نخستین خودروهایی بود که توانست رکورد دیوانه وار ۲۳۰ مایل در ساعت را پشت سرگذارد.

mclaren-p1-5-625x625

این خودرو در زیر پوستی از فیبر کربن دارای یک موتور ۳٫۸ لیتری V8 است که با موتور الکتریکی خود توانسته است قدرت پیشرانه ۹۰۳ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۶۶۴ پوندی را رقم بزند  و علی رغم تصورها در مورد یک محصول هیبریدی مانند یک فرمول وان قدرت نمایی کند هر چند در حالت تمام الکتریکی تنها قادر به طی مسافت ۹ مایل است.

این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در کمتر از ۳ ثانیه است و در مدت زمان ۱۶٫۵ ثانیه نیز به حداکثر سرعت ۱۸۲ مایل در ساعت دست پیدا می‌کند که دو برابر سرعت فراری ۴۵۸ ایتالیا است .

مک لارن مهر کنترل کیفیت خود را در زمانی که مهندسین آزمون خودرو را در نزدیک به ۴۰۰۰ گالن آب فرو بردند بدون آنکه ذره ای آب به داخل نفوذ کند نیز بر بدنه این خودرو زده است.

Hennessey Venom با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۱ میلیون دلار

شاید مهندسین  Hennessey تستسترون بیشتری مصرف کرده باشد ولی قادر بودند تا به چیزی که به نظر اکثر فیزیکدانها غیر ممکن است دست پیدا کنند و این شرکت کوچک سریع ترین خودرو تولیدی تا کنون با حداکثر سرعت بالای ۲۷۱ مایل در ساعت را تولید کرده اند.

hennessey-venom-gt-625x1000

مدل  Venom GT دارای قدرت پیشرانه ۱۵۰۰ اسب بخاری است که از یک موتور ۷٫۰ لیتری توربودوگانه V8 حاصل شده است که بدین ترتیب در مدت زمان ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند که این شتاب آشوبگرانه دارای حداکثر سرعت بالای ۲۸۷ مایل در ساعت نیز است. به نظر اگر شتاب دهنده ذرات CERN دچار مشکل شود می‌توان از  Venom GT برای پیشبرد این پروژه استفاده کنند.

Zenvo ST1 با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۲ میلیون دلار

دانمارک به نظر تنها به خاطر کره و نمایشنامه هملت شناخته شده نیست ولی به نظر با Zenvo ST1 این کشور سوپرخودروهای خوبی را هم با برچسب قیمت بالا تولید می‌کند.

zenvo-st1-frontcar-sports-cars-super-sports-cars-625x1000

به هر حال تنها ۳ عدد خودرو Zenvo ST1 تولید شده است که در زیر هود خود دارای یک موتور سوپرتوربو ۷٫۰ لیتری V8 با حداکثر سرعت بالای ۲۳۳ مایل در ساعت و شتاب صفر تا صد در تنها ۳ ثانیه است و البته کارخانه دانمارکی قصد ندارد تا تعداد بیشتری از این خودرو را تولید کند.

Maybach Landaulet با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۲۵ میلیون دلار

پادشاهان و خواننده‌های رپ می‌توانند خوشحال باشند زیرا خودرو بعدی در لیست ما یک خودرو با مشخصات فنی بالا و تجملات به مراتب بیشتر هستند.

2012_maybach_landaulet_sedan_r3q_av-625x1000

با پرداخت قیمت ۱٫۳ میلیون دلاری شما می‌تواند راننده را در یک محفظخ مهر و موم شده قرار داده تا آسیبی از بابت او به اشرافی بودن شما نرسد و در ضمن سقف خودرو که به صورت کامل جمع می‌شود می‌توانید تحسین کنندگان خود را از نزدیک ملاحظه کنید. در ضمن همانند سایر خودروهای اشرافی این خودرو دارای امکاناتی همچون یخچال فریزر و مخلفات درون ان است.

Ferrari La Ferrari با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۳ میلیون دلار

ایتالیا با نام فراری شناخته می‌شود و اگر یک خودرو را با نام فراری روانه بازار کنیم کمی‌احمقانه است که البته در سایر جزئیات کاملا دیدنی و جذاب است.

2013-ferrari-limited-special-series-laferrari-4-625x1000

در قلب این خودرو یک موتور V12 قرار گرفته است که قدرت پیشرانه ۷۸۹ اسب بخاری را در این خودرو به حرکت در می‌اورد که با سیستم انرژی جنبشی KERS  می‌توان قدرت پیشرانه خود را تا ۹۵۰ اسب بخار افزایش دهد.

در ضمن این خودرو در کمتر از هفت ثانیه به حداکثر سرعت بالای ۱۲۰ مایل در ساعت دست پیدا می‌کند و در ضمن از اکثر خودروهای لیست ما زودتر به حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند.

Pagani Huayra با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۳ میلیون دلار

این خودرو که معنی نام ان ” خدای باد” است  در زیر هود خود دارای یک موتور V12 شرکت AMG  با ظرفیت ۶٫۰ لیتری توربودوگانه  است که حداکثر سرعت بالای ۲۳۰ مایل را برای این خودرو و گشتاور ۷۴۰ پوندی را ثبت کرده است .

2012-pagani-huayra-6-625x1000

پاگانی‌هائورا نسبت به نسل قبلی خود دارای یک ظاهر طراحی شده مدرن تر و البته کیفیت بسیار بالای ساخت است.

Lamborghini Reventon با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۶۱ میلیون دلار

رونتون واقعا یک خودرو جنگنده برای جاده‌ها است که نام این خودرو به همراه نام لامبو هر دو از گاو و گاوباز افسانه ای اسپانیایی گرفته شده است. رانندگان ممکن است با داشتن قدرت پیشرانه ۶۵۰ اسب بخاری در مورد این خودرو دچار شک و تردید شوند ولی این گاو خشمگین دارای حداکثر سرعت ۲۲۰ مایل در ساعت و شتاب صفر تا صد در تنها ۳٫۴ ثانیه است.

lamborghini-reventon-panavia-tornado-jetfighter12-625x1000

در کنار این عملکرد منحصر به فرد این خودرو دارای یکی از جالبترین فضای داخلی نیز است که اگر نشان لامبورگینی بر بدنه این خودرو نبود شاید شما این فضای داخلی را مریخی عنوان می‌کردید.

البته این خودرو در کنار سایر محصولات لامبورگینی همچون Veneno دارای قیمت پایین تری است هر چند ما دیگر Sesto Elemento 2.2 میلیون دلاری و مدل مفهومی‌Aventador J با قیمت ۲٫۸ میلیون دلاری را در نظر نگرفته ایم.

Aston Martin One-77 با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۸ میلیون دلار

شما با پرداخت قیمت ۱٫۸ میلیون دلار می‌توانید به بسیاری از وسایل دست پیدا کنید که البته در کنار تمامی‌این‌ها می‌توانید یک خودرو آستون مارتین One-77 را نیز خریداری کنید.

aston-martin-one-77-production-car-front-main-wallpaper-625x1000

این سوپرخودرو بریتانیایی دارای یک موتور ۳٫۷ لیتری V12 است که به طور کاملا مودبانه قدرت پیشرانه ۷۵۰ اسب بخاری و ۵۳۳ پوند بر فوت نیروی گشتاور را ارائه می‌دهد که با حداکثر سرعت بالای ۲۲۰ مایل در ساعت دارای شتاب صفر تا صد در تنها ۳٫۴ ثانیه نیز است.

شاید مبلغ ۱٫۸ میلیون دلار برای شما ارزش بالایی داشته باشد ولی برای شیوخ عرب و برای کسانی که می‌خواهند یکی از تنها ۷۷ مدل تولید شده این خودرو را در اختیار داشته باشند مبلغ بالایی نیست.

Pagani Zonda Cinque Roadster با برچسب قیمتی در حدود ۱٫۸ میلیون دلار

متاسفانه آستون مارتین مکان چهارم را با یک خودرو دیگر به اشتراک گذاشته است که پاگانی از این مدل تنها پنج نمونه تولید کرده است که به هر حال بوتیک خودروساز ایتالیایی به شمار می‌رود.

2009-pagani-zonda-cinque-roadster1-625x1000

پس چرا شما باید در حدود نیم میلیون دلار بیشتر از پاگانی‌هائورا برای این خودرو پرداخت کرد زیر از پاگانی که تنها پنج نمونه ساخته شده است از عالی ترین مواد شناخته شده برای انسان تشکیل شده است که عبارتند از فیبر کربن و تیتانیوم  که باعث می‌شود قوی تر و سبک تر از حتی نیروی دلتا باشدکه حتی از کی مینی کوپر نیز سبک تر است و البته در زیر هود خود دارای یک موتور V12  از AMG و قدرت پیشرانه ۶۷۸ اسب بخاری است.

Koenigsegg One:1 با برچسب قیمتی در حدود ۲٫۰ میلیون دلار

به نظر مهندسین Koenigsegg که البته چندان هم پر و سر همانند شرکت خود نیستند در یک گوشه مشغول طراحی و تولید یک شاهکار بودند که نسبت بسیار چشمگیر هر کیلوگرم وزن به ازای هر اسب بخار را دارد که واقعا جای تحسین دارد.

koenigsegg_one1_front_02-2-1500x1000-625x625

این ماشین دارای وزن تنها ۱۳۴۰ کیلوگرم و قدرت پیشرانه ۱۳۴۰ اسب بخاری است و سرعت حداکثری ۲۷۳ مایل در ساعت و رسیدن به حداکثر سرعت ۲۵۰ مایل در ساعت در کمتر از بیشت ثانیه است که از هواپیما هم سریع تر است. به هر حال خودروهای لوکس کمی‌در لیست ما وجود دارند که محصول خودروساز سوئدی یکی از بهترین آنان است.

Mansory Vivre: Bugatti Veyron با برچسب قیمتی در حدود ۳٫۴ میلیون دلار

همگی منصوری تیونینگ ایرانی الاصل آلمانی را می‌شناسیم که با سرو دست کشیدن بر خودروهای گران قیمت آنهار تیونینگ و در نتیجه گران تر می‌کند و حالا این تیم به سراغ بوگاتی ویرون آمده است تا یک نسخه بسیار سفارشی از این سوپرخودرو را عرضه کند.

bugatti-mansory-vivere-front-1500x1000-625x625

این سوپراسپرت دارای قدرت پیشرانه ۱۲۰۰ اسب بخار ۱۶ سیلندر است که دارای حداکثر سرعت بالای ۲۵۴ مایل در ساعت است که کمی‌اهسته تر از ویرون سوپراسپرت است اما بسیار زیباتر بوده و فیبر کربن به همراه رنگ ابی و آلومینیوم بسیار زیباتر شده و شکوه و جلال ویرون را بسیار بیشتر از بیش کرده است.

W Motors Lykan Hypersport با برچسب قیمتی در حدود ۳٫۴ میلیون دلار

بسیاری از جزئیات در مورد این خودرو منتشر نشده است ولی ظاهرا این خودرو دارای ۲۴۵ مایل در ساعت است و در ضمن دارای شتاب صفر تا صد در ۲٫۷ ثانیه است که بطرز شگفت آوری خوب است  که از یک موتور V6 توربوشارژ حاصل شده است که از بسیاری از خودروهای V12 در این لیست بهتر است.

lykan-hypersport-625x1000

به هر حال این خودرو دارای امکانات بسیار لوکسی است که جنون تکنولوژی را به یک‌هایپرکار نیز کشانده است و من امیدوارم که شما هم بتوانید خودرو مذکور را خریداری کنید.

 Lamborghini Veneno با برچسب قیمتی در حدود ۴ میلیون دلار

به هر حال خودروساز ایتالیایی لامبورگینی برای ۵۰ سالگی خود یک محصول رویایی عرضه کرد که به نوعی باعث افتادن فک ما هم شد.

این ممکن است زیباترین سوپرخودرو نباشد ولی هنوز هم یکی از جالب ترین آنان است که هنوز هم من فکر می‌کنم که تمامی‌طراحی بدنه این خودرو با یک نسل کامپیوتری طراحی شده است.

lamborghini-veneno-roadster-1-2-625x625

اما نام Veneno یک نام اسپانیایی است به معنای “سم” که در زیر هود خود دارای یک موتور V12  با قدرت پیشرانه ۷۵۰ اسب بخار و شتاب صفر تا صد در تنها ۲٫۸ ثانیه است که احتمالا سریع تر از صدای غرش موتور خود حرکت می‌کند. بال بزرگ در پشت به نگه داشتن خودرو در جاده کمک فراوانی می‌کند و تمام مراحل توسعه این خودرو زیر نظر کارشناسان FAA انجام پذیرفته است.

در ضمن لامبورگینی به تازگی مدل اسپایدر را برای این مدل در نظر گرفته است که با بروز رسانی‌هایی دارای حداکثر سرعت بالاتر و البته برچسب قیمت بالاتری نیز است.

rolls-royce-celestial-1500x1000-625x625

رقبای قابل تقدیر:

  Rolls-Royce Celestiaبا قیمت نامشخص

 به نظر شما آیا نباید رولز رویس گاست هم در لیست ما جای می‌گرفت که به نظر محصول اختصاصی رولز رویس با نام Celestial بیشتر شایسته این لیست است زیرا در حدود ۴۴۵ قطعه الماس در فضای داخلی این خودرو جای گرفته است و در ضمنن یک شبکه از فیبر نورانی در فضای داخلی

 یک اسمان پرستاره را در داخل کابین رویایی می‌کند که این خودرو بسیار رویایی در نمایشگاه بین المللی دوبی به نمایش درامد و در عین شگفتی هنوز هیچ قیمتی برای این خودرو در نظر گرفته نشده است  که به طور یقین دارای برچسب قیمت بسیار بالایی خواهد بود که فقط شیوخ عرب توان پرداخت آن را خواهند داشت.

در همین راستا هیچ گونه مشخصات فنی از این خودرو نیز به صورت رسمی‌منتشر نشده است هر چند بهنظرمی‌رسد باید دارای همان معماری سری گاست باشد.

lamborghini-sesto-elemento-2-625x1000

Lamborghini Sesto Elemento  با برچسب قیمتی در حدود ۲٫۲میلیون دلار

عنصر ششم خودروساز ایتالیایی لامبورگینی با نام تجاری  Sesto Elemento به نظر به حد کافی در دسترس خریداران نخواهد بود چون تنها ۲۰ عدد از این خودرو دو درب ساخته شده که همگی به فروش رسیده و دارای متوسط قیمت ۲٫۲تا ۲٫۹میلیون دلاربوده اند و خبر بد برای خودرو دوستان

آمریکایی که این خودرو مجوز ورود به جاده‌های آمریکا را به دست نیاورده است.

از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌توان به سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک تمام محور به همراه یک موتور ۵٫۲ لیتری V10 با معماری گالاردو اشاره کرد که بدین ترتیب قدرت پیشرانه ۵۷۰ اسب بخاری و نیروی گشتاور ۴۰۰ پوند بر فوت را امکان پذیر کرده است.

شاسی ،بدنه ، سیستم تعلیق همگی از فیبر کربن تشکیل شده است تاوزن این خودرو را در ۹۹۹ کیلوگرم ثابت نگاه دارد تا از این لحاظ با خودروهای جمع و جوری همچون هوندا فیت نیز به رقابت پرداخته باشد که البته هر گز قدرت برند لامبورگینی را نخواهند داشت.

در ضمن این خودرو دارای شتاب صفر تاصد در تنها ۲٫۵ ثانیه است.

250gto467503-625x625

۱۹۶۳   Ferrari 250 GTO با برچسب قیمتی در حدود ۵۲ میلیون دلار

شاید با قیمت ۵۲ میلیون دلاری این خودرو باید در صدر لیست ما قرار می‌گرفت ولی خودروهای لیست ما همگی برای سواری در خیابان مناسب هستند ولی شما باید این خودرو را تنها در موزه و یا پارکینگ نگاه داری کنید.

پس چگونه این اسب نر ۵۰ ساله از بسیاری از خودروها بسیار گران تر است پس برای شروع بد نیست بدانید که تنها ۳۹ نمونه از این خودرو ساخته شده است به طوری که این خودرو را بسیار نادر کرده است.

در ضمن این خودرو نه به ویله پرینترهای ۳ بعدی بلکه تمام به دست صنعتگران ایتالیایی و با دست ساخته شده است که طراحی این خودرو را بسیار زیباتر کرده است.

فراری اعلام کرده است که انزو فراری پدرخوانده این شرکت این خودرو را در پاسخ به تولید Jaguar E-type طراحی و تولید کرده است در حالی که امروزه با قیمت ۵۲ میلیون دلار می‌توان تمامی‌Jaguar E-type موجود در جهان را خریداری کرد./خودروسازی

 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••