اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۸:۰۳
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۲۴
اذان مغرب ۱۹:۰۴:۲۱
طلوع آفتاب ۰۵:۲۰:۰۰
غروب آفتاب ۱۸:۴۵:۱۹
نیمه شب ۲۳:۱۷:۱۱
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۰

چوب سحر آمیز یهود

بگذار ملت آمریکا برای یک بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی، بلکه توطئه حساب شده و ویرانگری است که ما را احاطه کرده است... این جمله هایی است که "هنری فورد" آمریکایی...

چوب سحر آمیز یهود
به گزارش « سراج24 »، یهودیان در چند رشته مهم در دنیا از جمله پزشکی، وکالت ، فیلمسازی ، تجارت و سیاست نقش بسزایی را به عهده دارند.

 

پس از ساخت دوربین و تصاویر متحرک توسط ادیسون (مخترع لامپ برقی) سه نفر از یهودیان ساکن امریکا بنام سام گلدوین و جک هنری وارنر و لوییس بی مایر هالیوود را ایجاد کردند(1)

 

سام گلدوین

جک هنری وارنر

لوییس بی مایر

 

 

بزرگترین استودیوهای هالیوود (پارامونت٬ یونیورسال، برادران وارنر٬ مترو گلدون مایر٬ کلمبیا  و فاکس) در قرن بیستم وتوسط یهودیان تاسیس و یا توسط آنان خریداری و سامان دهی شده است.

 

 

احاطه هالیوود توسط یهودیان چنان سریع صورت گرفت که هنری فورد در کتاب "استقلال نازپرورده"، به این نتیجه می رسد که یهودیان تنها بر 50% از صنعت فیلمسازی احاطه ندارند بلکه تمامی آن را در اختیار دارند.(2)

اینان با حضورشان در هالیوود (در سال 1988 عصر تولید فیلمهای ناطق) دنیا را در دست خود گرفتند به طوری که در حال حاضر به جد میتوان گفت علاوه بر تسلط برفیلمسازی امریکا این صنعت رانیز در کشورهای دیگر مثل هندوستان (بالیوود برای جذب مخاطب بیشتر به جای استفاده از کلیشه سنتی و قدیمی رقص و آواز وصحنه های عاشقانه به استفاده از سکس و چهره های جذاب وبنام هندوستان خانم آی شواری و یاخانم بیپاشاباسواینک در فیلم jism))(3) ستاره های معروف سینمای بالیوود روی آورده اند که این بهره برداری موجب استفاده اقتصادی و منفعت مالی برای تولیدکنندگان فیلم و ستارگان آنهاشده است بنابراین علاوه بر موفقیت اقتصادی در بالیوود استقبال تماشاگرانی با رویکرد سکس و برهنگی موج بزرگی را در این کشور به راه انداخته است که خواهان تماشای اینگونه فیلمها میباشندو آنها را به سوی استفاده از فیلمهای هالیوود نیز راهنمایی مینماید)رانیز بر عهده دارند.

 

بر طبق آمار منتشره در کشور آمریکا بیشترین تجمع یهودیان در امریکا و فلسطین اشغالی است و بدین ترتیب بیشترین برنامه ریزی برای تسلط بر کشور٬ در کشور امریکا و توسط یهودیان ساکن در آنجا انجام میپذیرد یهودیان در امریکا از بنیانگذاران و ترویج دهندگان اصلی همجنس بازی(Homo sexuality) وشیطان پرستی (Satan worshipping) میباشند.

 

باتوجه به اینکه تنها تماشای یک اثر هنری سینمایی به ظاهر ساعاتی از زندگی روزمره را برای ما پر میکند ولی حامل پیام از طرف سازندگان با غرض و یا بدون غرض میباشد که گاه مدت طولانی در ذهن ما تأثیر گذار خواهد بود در عین حال گاهی تغییرات رفتاری ما را نیز به دنبال خواهدداشت به عنوان مثال امروزه الگوهایی از زن را دنبال میکنیم اگر چه جنس زن هستند ولی تنها جنسیت را یدک میکشند نه شخصیت والا و ارزشمند زنان را و در این بین با استفاده ابزاری و تبلیغاتی  هیچ کالایی فریباتراز زنان برهنه هالیوود  این امکان را برای ما میسر نخواهند نمود .

 

در قرن حاضر در جامعه غرب از آزادی زن در ظاهر و پنهان اسارت او را درصحنه های سیاسی و اجتماعی و کارگری و خانوادگی بیشترین بهره برده میشود به طوری که با کشاندن او به صحنه فرهنگ  به ظاهر و در باطن استفاده ابزاری از جسم او،او را به عنوان هنرمندی البته بدون عقل و تفکر و با جذبه شهرت بر پرده نقره فام سینما کشانده است و به جهت نفوذ بیشتر و پول سازی در خدمت اربابان صنعت سینما او را به رنگ و لعاب ظاهری و به طریقی بسیار زیبا و دل فریب آراسته و بهره میبرد ظاهراً این اربابان صنعت سینما خود در خدمت اربابی بزرگتر و بازر و زور بیشتر میباشند که به طور زنجیره ای رد پای او را در همه عرصه های فعال کشورهای دنیا چه ازلحاظ اقتصادی و پولی، کار و کارگری، سیاست و سیاست گذاری٬ حزبی و دولتی٬ اجتماعی و جامعه شناسی٬ ورزشی و قهرمان پروری ٬ جنگ ونژادپرستی و ضعیف کشی و دهها مورد دیگر میتوان دید.

 

و به این ترتیب وجود جشنواره های معروف دنیا (جشنواره کن در فرانسه، جشنواره برلین در آلمان و یا جشنواره اسکار در امریکا)، فیلم های بلند و کوتاه٬ داستانی٬ جنایی و مستند در دنیا و ستاره سازی زنان و مردان دلفریب در ظاهر و ... از وجود اربابانی با زرو و زور و قدرت در جامعه بین الملی صهیونیست که با برنامه ریزی بلندمدت و البته آهسته و پیوسته و با بکارگیری علوم انسانی پایه در جوامع دنیا، سعی در پیاده نمودن اهداف نژاد پرستانه و برتری قومی خویش و مظلوم نمایی وتنها با داشتن تفکر قوی و استفاده از قوای انسانی دیگر جوامع رادارند اهداف خویش را دنبال مینمایند در این میان با استفاده از این ستارگان سینما و القا رفتارهای پسند و ناپسند آنان به جوامع مختلف بشری در اکثر کشورهای دنیا نفوذ کرده و در ابتدا تهاجم فرهنگی و در مرحله بعدی تحت فشار قراردادن کشورهای مخالف سیاست آنان (عمدتا کشورهای اسلامی و عربی و یا کشورهایی با فرهنگ بومی و متعصب) و یا همراه کردن بیشتر کشورهای مدافع آنان و جوامع انسانی به طور گسترده به هدف خود نزدیک میگردند.

 

  و به این ترتیب با صدور این گونه فیلمها البته با جار و جنجال قبلی و سر و صدای فراوان و سفر ستارگان این فیلمها به ظاهر تفریحی به مناطق مختلف دنیا، به اهداف خود دست میابند، به عنوان مثال اخیراً افتتاح مجلل ترین هتل جهان( هتل آتلانتیس) در شهر دبی که تعدادی از ستارگان سینما از جمله رابرت دنیرو، لیندس لوهان، مایکل جوردن، چالیز ترون و... حضور داشته اند را نیز از این موارد میتوان نام برد.

 

ستارگان سینما، بازیگران در حمایت از اربابان بزرگ صهیونیست به طور خواسته و ناخواسته قدم برمیدارند و زنان  نیز در این میان به دلیل لطافت و زیبایی جسم و روح و لاابالیگری  بشر در جهت رسیدن به امیال پست حیوانی نقش بسیاربزرگی را ایفا میکنند در بیشتر فیلمهای یهودی از قهرمانان و دستیاران زن بهره میبرند که با کمک آنان قهرمان اصلی به پیش میرود آری زنان در آثار هنرمندان دیده میشوند و هر بار شکلی خاص و متفاوت ولی معمولاً برهنه و عریان ودر نقش معشوق مرد و در کنار شخصیت اصلی و با پردازش شخصیت زنانه و دلبری بدست مردان در مورد آنان اعمال میشود.

 

تعدادی از این زنان هنرپیشه علاوه بر عریان حاضر شدن در صحنه و ساخت فیلم های مستهجن تحت ریاست  یک زن فاسد یهود بنام مادام هالیوود (نام اصلی او هایدی فلایسHeidi Fleiss است.) به فعالیت  میپردازند.(4)

 

این زنان هنرپیشه با فعالیتهای غیر اخلاقی خود باعث الگو شدن برای زنان طبقه متوسط و پایین جامعه و گاه ثروتمند میباشند به طوری که به دلیل وجود سرگرمیهای فراوان و اشتغال همراه با تفکربرای درآمد بیشتر برای خوشگذرانی در تعطیلات پایان هفته٬ باعث شده است مردان و زنان غربی بدون تفکر هر عملی را که این بازیگران  انجام میدهند گاه به منزله وحی منزل، برای پیروان و رهروان آنان است انجام دهند ازجمله موارد که میتوان به وضوح دید به عنوان مثال استفاده ازیک نوع پوشش خاص و یا آرایش مو و یا رقص و حرکات موزون و غیر موزون  مایکل جکسون یهودی و جنت جکسون (خواهر مایکل) خواننده مشهور غربی است که در همه دنیا طرفدارانی را دارد پس از برگزاری هر کنسرت جکسون، کلیه حرکات و مد لباس و موسیقی و... در کوتاه ترین مدت به سرعت در جامعه رشد کرده و افراد زیادی را مجذوب نموده و فراگیر میشود.

 

بالا رفتن تحصیلات در قاره آسیا و آفریقا ودسترسی آسان به تلویزیون و ماهواره و اینترنت و استفاده از فرآورده های مدرن امروزی همچون سی دی وتلفن همراه گرایش کشورهای جهان سوم را برای استفاده از محصولات فرهنگی غرب و برگرفته از مواد مخدر٬ خشونت همه جانبه، پورنو  و.... ظاهری جذاب و فریبنده به آنها داده است.

 

دراین میان نیز صهیونسیم مسلط بر هالیوود به شکل راحتتری به اهداف خود نزدیکتر میشود تأثیر ات فرهنگی بر روی کشورهای در حال توسعه بسیار عمیق و گسترده تر خواهد بود زیرا جاذبه های تکنولوژی غربی٬ ظاهر فریبنده تر را نیز به همراه دارد و به این ترتیب به گسترش فقر و تباهی دامن میزند. گسترش سیاست مصرف گرایی کشورهای بزرگ٬ (تحمیل به کشورهای فاقد صنایع پایه و محروم از نعمتهای طبیعی نیز به طور نسبی عمل خواهدشد) را برای کشورهای جهان سوم را همراه دارد و تمرکز انسآنها از درگیری فکری به اوج ابتذال جسمی و جنسی رسانده و آنها را از فکرکردن به اهداف و زیر ساخت های صهیونسیت دور میگرداند و به این ترتیب علاوه بر قدرت سرمایه داری٬ قدرت و نفوذ فراوان سیاسی را نیز برای آنان به ارمغان خواهد داشت.

 

افرادی که در هالیوود مشغول به کار هستند همه دارای مشاغل حساس میباشند ازجمله این سازندگان فیلم غالبا در سمت مدیران این استودیوها به فعالیت مشغول هستند و اهداف فکری خویش را در کمک به صهیونیسم هدایت میکنند. علاوه بر مدیران اکثر نویسندگان و کارگردانان یهودی هالیوود ازجمله فاکسمن، اریک فون، اشتروهایم، ژوزف فون اشترنبرگ، ماکس افولس، استنلی کوبریک، فریتس لانگ، ویلیام شاتنر، رومن پولانسکی، سیدنی لومت، بیلی وایلدر، کلود للوش، کاتزنبرگ، مل بروکس، استیون اسپیلبرگ، وودی آلن، سیدنی پولاک، راب راینر، ساموئل گلدوین و... نسبت به بقیه کارگردانان یهود مشهورترند.

 

تهیه کنندگان یهودی هالیوود میتوان آدولف زوکر، ساموئل زنتسر و جوئل سیلوررا میتوان نام برد.

 

و بازیگران مطرحی همچون ریچارد پاچکو، پل نیومن، کرک داگلاس، مایکل داگلاس، هریسون فورد، داستین هافمن، رابرت رد فورد، رابرت دنیرو، پیتر لوری، جان گارفیلد، چارلز برانسون، جان استیوارت، جری لوئیس، برادران مارکس، ران رفیکین، باب هاسکینس، ریتا هیورث، الیزابت تیلور، مریلین مونرو، سیلویا سیدنی، سارا برنار، لورن باکال، سالی فیلد، میشل فایفر، لیز تیلور، جودی هالیدی و ... از مشهورترینند که میتوان نام برد.

 

علاوه بر بازیگران و ستارگان مورد علاقه عموم مردم، میتوان از افراد مشهور دیگری همچون مایکل جکسون، رینگو استار، دیوید کاپرفیلد و الویس پریسلی(5) که همگی یهودی و در جهت و هم جهت با یهودیان همگام میباشند نیز میتوان نام برد اینان یهودی تبار و یا همدست با آنان برای رسیدن به اهدافشان عمل مینمایند. بازیگران یا تولید کنندگان و تهیه کنندگان ظاهرا دارای مذهب یهودی نمی باشند ولی به لحاظ فرهنگی و اشاعه فرهنگ یهود کاملا یهودی عمل مینمایند.

 

یهودیان هالیوود دراین میان دشمنان دیرینه خود یعنی مسلمانان واعراب را نیز فراموش نکرده اند بویژه اعراب را در فیلمها افرادی بی فرهنگ و عقب مانده نشان میدهند (ازجمله فیلمهائی که بر ضد اعراب ساخته شد میتوان به فیلم شبکه سال 1976، خروج سال 1960، سایه غول سال 1966، یکشنبه سیاه سال 1977، دلتا مور سال 1986 دروغهای حقیقی سال 1994که همگی موضوع ضد عربی و ضد اسلام دارند اشاره نمود)(6)

 

با ساخت فیلمهای ضد مسلمان و تروریسم خواندن آنان و بهره گیری از هنرپیشه های قدرتمند هالیوود مثل پل نیومن و یا کرک داگلاس و .... بر جذابیت فیلمهای تروریستی خود می افزاید از جمله فیلمهای ساخته شده اخیر که همه ما به یاد داریم میتوان" بدون دخترم هرگز" را نام برد که با مضمونی کاملا ضد اسلامی ، پدری مسلمان ولی سنگدل را به نمایش میگذارد هنوز از خاطرمان نرفته است که این فیلم محصول سال 1991 هالیوود، چگونه به هویت دینی و ملی ملت شریف ایران توهین آشکار کرده بود.

 

این فیلم بر اساس داستانی از بتی محمودی همسر آمریکایی یک دکتر ایرانی ساخته شده بود بر اساس داستان فیلم که سراسر به سیاه نمایی از جامعه ایران و زندگی ایرانی پرداخته، دکتر محمودی همراه با همسر و دخترش (مهتاب) برای تعطیلات به ایران می آیند اما دکتر می خواهد همسر و دخترش را به زور در ایران نگه دارد. بهمین خاطر بتی و مهتاب بعد از 18 ماه از طریق ترکیه از ایران فرار می کنند تا به آمریکا برگردند. و جالب اینکه بتی محمودی، نویسنده آمریکایی این داستان، در آمریکا دکترای افتخاری دریافت کرد!

 

کارگزاران فرهنگی و هنری آمریکا و افکار وابسته که عمدتا در اختیار بنگاههای تبلیغی صهیونیسیتی قرار دارند بیکار ننشسته  و با تمام قوا به بهانه های مختلف بر علیه اسلام و ایران دست به تولید محصولات مختلف هنری می زنند که نمونه بارز آن همین فیلم ضد ایرانی ۳۰۰ است که توسط یک استودیوی فیلمسازی در هالیوود تهیه و تولید شده است.

 

البته باید توجه کرد صنعت فیلمسازی برای یهودیان منافع مادی بسیاری را نیز به همراه داشته است و استفاده از انگیزه های جنسی و هزره نگاری ها و لاابالیگری در پیشرفت و موفقیت فیلمهای آنان نیز بسیار موثر میباشد و طبق آمار ارائه شده از اینترنت عمدتاً باتوجه به اقلیت اندک یهودیان جامعه امریکا (حدود 0003 /درصد) از پنج عامل در این تجارت و یا صنعت بهره برده اند که عبارتند از:

 

استهجان اخلاقی ٬ خشونت ٬ مصرف مشربات الکلی و مصرف مواد مخدر، پول پرستی که در همه فیلمهای خانوادگی و فیلمها و انیمیشن های کودکانه می توان دید.

 

یکی دیگر از اهداف تسلط یهود برسینمای هالیوود تخریب فرهنگ اخلاقی و تعصبات دینی مسیحیان میباشد که با استفاده از انگیزه لذت جویی و کامیابی تسلط بر فرهنگ عموم امریکا را نشانه گرفته است و با فساد و فحشا ارائه شده در فیلمهای هرزه نگار جوانان را از دین مسیحیت و در سایر کشورهای جهان تضعیف سنتهای دینی عمیق و عفیف بومی وخانوادگی دور و در نهایت برانداختن این سنتها گام برمیدارند به طوری که با آموزش جنسی به طور بی شرمانه زمینه را برای سلطه خود در خانه همه ملل فراهم مینمایند و به این ترتیب مرز ارزشهای انسانی و مفاهیم درست و نادرست و خوب و بد ....تحت تأثیر  قرار میدهند و در نهایت انسان و ارزشهای انسانی روبه زوال و نابودی پیش می رود و به این ترتیب گروه اندک در ظاهر بر هالیوود و صنعت فیلمسازی امریکا ولی در باطن کنترل افکار و هدایت رفتار کشورها نقش بسزایی را بازی میکنند.

 

حال در اینجا یک سوال مطرح میشود که چرا یهودیان علاقه مند به در دست گرفتن صنعت رسانه های جمعی مثل فیلم سازی و تاسیس شبکه های تلویزیونی (شبکه های  NBC(متعلق به دیوید سارنوف) وABC ( متعلق به لئواردو گلدنسون )و شبکه های ماهواره ای و یا  ایستگاههای رادیویی BBC متعلق به میخائیل گرین (10) هستند و حاضر به تقسیم این حرفه با دیگران نیستند؟ چرا خواستار تأثیر  در صنعت فیلمسازی در سایر کشورها ( بالیوود در کشور هندوستان ) میباشند و در عین حال در پیش برد و ارتقا بخشیدن بسیار موفق عمل نموده اند؟

 

درکتاب"امپراطوری از میان خودشان٬ چگونه یهودیان هالیوود را ابداع نمودند" نوشته لویس بی مایر از پیشگامان یهود این طور نوشته شده است:چ

 

یهودیان با ورود به عرصه فیلم سازی و تولید آثاری به ظاهر هنری در عرصه ای وارد شدند که کسی آنان را سرزنش نمی کند و آنان میتوانند به راحتی بر این دنیا حکمرانی کنند(11) همانطور که درپیش به صورت مبسوط توضیح داده شد عوامل این علاقه مندی متعدد است ولی مهمترین آن دستیابی به قدرت نه به معنای قدرت مندی و زورگیری متداول در کشور فلسطین اشغالی بلکه به معنای قدرت سیاسی است گر چه کشور اسرائیل که جایگاه یهودیان در جهان (ازلحاظ جمعیت یهودی ساکن) دارای امکانات عظیم نظامی است (البته باکمک کشور امریکا) و بنا به هدفی که دنبال مینمایند اسرائیل را به مرکز قدرت نظامی و صنعتی جهان نموده و امریکا را به قدرت بزرگ در عرصه اطلاعات و سرگرمی حرفه ای و تفریحی تبدیل نموده است.

 

یهودیان صاحب ثروت هستند و در عین حال دارای نبوغ و استعداد تجاری و با داشتن نوعی وفاداری همراه با نژاد پرستی بهره مند میباشند، هیچ گروهی نژادگرایانه تر و سازمان دهی تر از یهودیان برای نیل به اهداف و منافع خود در دنیا وجود ندارد و در بین ملل جهان تقریباً کمیاب و نادر است. ولی بدست آوردن قدرت سیاسی در کشور 311 میلیون نفری مثل امریکا با امکانات مالی و صنایع پیشرفته و موفق در زمینه علوم روز دنیا با وجود مجموعه نژادهای متعدد از همه کشورهای دنیا برای کشور کوچک و نوپای اسرائیل بسیار ضروری و جذاب خواهد بود.

 

یهودیان با تلاش و کوشش و سرمایه گذاری و کار آفرینی در زمینه صنعت سینما و جاه طلبی٬ همراه با بلندپروازی و سرسختی بی مانندی برای محکم نمودن جایگاه خویش در کشور قدری مثل امریکا از هیچ کوششی فروگذار ننموده اند که حاصل آن علاوه برکسب سود سرشار و شناخت مردم از این اقلیت ضعیف و با داشتن کشوری غاصب٬ قدرت و نفوذ سیاسی را برای امریکاییان خوش گذران و به واسطه تحریک امیال پست انسانی و زود گذر به همراه داشت و چه راهی مطمئن تر از راه یابی به صنعت و حرفه سینما و سرگرمی و نمایش فیلمهای مستهجن و پر فروش برای همه سنین جامعه به اشکال فیلم و انیمیشن (که با استفاده از دختران و پسران جوان و زیباروی همه ممالک دنیا و با سلیقه های متفاوت و با استفاده از آخرین تکنولوژی مدرن و روز دنیا همه را راضی نگاه خواهد داشت)که هیچگاه بوی کهنگی ازآن به مشام نخواهد رسید.

 

  یکی دیگر از ویژگیهای فیلمهای هالیوود استفاده از حرکات آکروباتیک و بدل کاری و کشمکش و تعقیب و گریز و نجات است که در اصطلاح اهل فرهنگ سینما به اکشن معروف است که باعث کشش تماشاگران از سنین کم تا افراد بزرگسال شده است که این ویژگی (اکشن) در تمام قریب به اتفاق فیلمهای هالیوود به همراه صحنه های هرزه گری و لاابالیگری با ظاهر پر زرق وبرق فراوان مورد پسند همه نوع مخاطب خواهد بود.

 

آری تسلط بر رسانه های جهان از لحاظ روابط اجتماعی بسیار مخرب خواهد بود و برای اصلاح یک عمل نادرست و ناشایست و اندیشه بیمار، سالیان درازی وقت، و مستلزم صرف هزینه و انرژی  فراوان خواهد بود در صورتیکه با تولید و نمایش یک فیلم مبتذل و ارائه روش عملی در آن به راحتی تماشاگر تحت تأثیر  و سیطره قرار خواهد گرفت و با تکرار آن به اشکال متفاوت و حذف ارزشهای انسانی به تدریج دررفتار و افکار او دیده خواهد شد.

 

یهودیان با ترویج خرافات و باورهای خرافی مثل ظهور منجی یهود، سرزمین موعود، پایان دنیا، شیطان، افسانه نیل تا فرات سعی در ابقاء عقایدخرافی دینی صهیونیست داشته و آن را دستمایه فیلمهای سینمایی خود قرار میدهند. در کنار این القاء خرافات، عقیده نژادپرستی و برگزیدگی و برتری نیز به شدت دنبال میگردد تا جایی که با نابودی کلیه تمدنهای بشری تنها تمدن یهود بر جای مانده که خود یکی از جلوه های نعمت الهی است که خداوند بر آنان و همه مردم دنیا ارزانی داشته است، بینندگان با تماشای اینگونه فیلمها به شدت تحت تأثیر  قرار گرفته و در خود حس پوچی و بی اعتمادی نسبت به دین و ایمان و معنویت برگزیده خود پیدا میکنند و در نهایت این یهودیان هستند که با دین یهود و اسطورهای یهود به ظاهر (ناجیان قوم یهودیا به عبارتی حضرت داوود نبی(ع) و حضرت سلیمان(ع) فرزند حضرت داوود(ع) و حضرت موسی (ع) )به جاودانگی نائل خواهند آمد.

 

یکی دیگراز مراکز تحت نفوذ اربابان صنعت سینما کمپانی والت دیزنی است که از زمان تصدی ریاست یهود او این هدف دنبال میشود همه ما در همه کشورهای دنیا حداقل یک یا چند محصول از کمپانی والت دیسنی را دیده ایم و دقایقی را با دیدن  فیلمهای تولیدی این شرکت سرگرم بوده ایم ولی بدون توجه به اهداف سازندگان فیلم، بیشتر کودکان شخصیتهای کارتونی والت دیزنی را به خوبی میشناسند.

بد نیست بدانیم اولین شخصیت مشهور آثار والت دیزنی"میکی ماوس" نمادی از همان یهودی سرگردان است که مدام از سوی رقیبان قویتر تهدید میشود و او صرفا با اتکا به زیرکی و چالاکی خویش، بر تمامی دشمنان فایق میآید.

 

امروز هم تداوم این شخصیت کارتونی را در انیمیشن"تام و جری"میتوان مشاهده کرد. مورد دیگر، شخصیت های کارتونی مطرود و گوشه گیری هستند که به دلیل زشت رویی توسط دیگران تحقیر میشوند ولی در نهایت این ناتوانی و زشتی با توانایی و زیبایی جایگزین میگردد و آنها بر تمامی مشکلات غلبه میکنند و غبطه رقیبان را بر میانگیزند. انیمیشن"جوجه اردک زشت" و "دامبو، فیل پرنده" در زمره این گروه از آثاراند(12).

 

بعد از قرار گرفتن کاتزنبرگ مدیر یهودی شرکت دیزنی (غالبا در سمت مدیران این استودیوها به فعالیت مشغول هستند  و اهداف فکری خویش را در کمک به صهیونیسم هدایت کنند.) این شرکت به سوی ساخت فیلمهای پر فروش و مستهجن روی آورد که حاصل آن سود سرشار و آشنایی بیشتر مردم با این بنگاه فیلم سازی شد این آشنایی مردم تا جایی با اهمیت تلقی شد که گروهی از افراد غیر یهودی با ادیان متفاوت هالیوود به جهت استفاده از مزایای این گروه اقلیت گاه با تغییر ظاهر و روش های خود را به شکل یهودی جلوه میدهند چراکه کار با این گروه منفعت فراوان٬ شهرت٬ جذابیت و... را برای آنان به همراه خواهد شد علاوه بر این گسترش اعمال بیشرمانه و وقیحانه در غرب باعث افزایش موفقیت آنان خواهد بود به طوریکه طبق نظرآقای ویلیام کش روزنامه نگار بریتانیایی نوشته شده(13) 35% از اعضای جامعه سینماگران امریکا همجنس باز هستند و از سالهای بسیار دور در لس انجلس این جوک شایع است که برای ورود به صنعت سینما باید به آیین یهود گروید زیرا آنان همواره بر این باورند که برترین نژاد و آیین دردنیا هستند.

 

این در حالی است که آنان تنها 0003/ درصد از جمعیت امریکا را تشکیل میدهند (برطبق آمار گرفته شده از سایتهای غربی) و تسلط این چنین بر صنعت سینما و دنیا واقعا حیرت آور و شگفت انگیز میباشد و نشان از برنامه ریزی مدرن و بلندمدت و نبوغ این افراد برای رسیدن به اهداف دور را نشان میدهد و این در حالی است که این گروه اقلیت برای فرهنگ و ارزشهای اخلاقی جامعه امریکا هیچگونه ارزشی را قائل نمی باشند.

 

هرگاه یکی از ستارگان سینما و هنرمندان از یهودیان جانبداری نماید به سرعت رشد نموده و مدارج ترقی را باسرعت هرچه بیشتر طی مینماید و در این بین اگر او یهودی و یا یهودی زاده باشد بدون شک یکی از مشاغل حساس هالیوود را عهده دار امری مهم خواهدبود مانند مدیران ارشد استودیوها و کارگردانان بزرگ فیلم های پر فروش دنیا و یا بازیگران و ستارگان سینما که همگی از این گروه محسوب میشوند در نظام مافیایی هزار چهره هالیوود، برای یک هنرمند ضد صهیونیست (حتی اگر یهودی باشد)جایی وجود ندارد و سرنوشت تلخ بزرگترین هنرمند تاریخ سینما(چارلی چاپلین) گواهی است بر این مدعا.

 

"چارلز اسپنسر چاپلین" یهودی زاده فقیری بود که دوران کودکی را در عسرت و تنگدستی گذراند و در نخستین سالهای شکوفایی سینما در آمریکا با تکیه بر خلاقیت و استعداد فردی خود سرانجام به اوج قله شهرت و افتخار نائل آمد.

 

او بعنوان یک هنرمند یهودی، در اکثر نقشهای سینمایی آغازین خود، تصویری بدیع و جذاب از یک"یهودی سرگردان" به تماشا گذاشت و این همان الگوی مطلوب سیاستگزاران هالیوود محسوب میشد. تدریجاً چارلی چاپلین به محبوبترین هنرمند تاریخ سینما تبدیل شد و تهیه کنندگی آثارش را خود بر عهده گرفت. اکنون این مجال برای او پدید آمده بود تا پس از سالیان متمادی به دل مشغولیهای خویش بپردازد و فارغ از نظام مافیای حاکم بر هالیوود حرف دل خود را به زبان تصویر بیان کند.ولی لابی صهیونیسم در هالیوود این روال را نمیپسندید و از همین جا بود که دشمنی ها آغاز شد.

 

"چارلی چاپلین" هنرمند محبوب مردم که پیش از این در اکثر آثار خود بعنوان یک فقیر خانه به دوش،تمثیلی از مظلومیت جهانی یهودیان بود،اکنون از قالب"یهودی سرگردان"بیرون آمده و در نقشهایی متفاوت (همچون: انسانی ماشینی، ثروتمندی عیاش یا دیکتاتوری زورگو) نظام ارزشی غرب را به سخره میگرفت و این روالی نبود که صهیونیستهای هالیوود آن را تحمل کنند. لذا ماشین سانسور هالیوود به کار افتاد و چاپلین را نیز همچون بسیاری دیگر از هنرمندان مستقل هالیوود (به جرم واهی کمونیست بودن( برای همیشه از عرصه بازیگری کنار گذاشت.

 

ناگزیر چاپلین به اروپا رفت و همزمان با ترک هالیوود،بازگشت او به آمریکا ممنوع اعلام شد!این گونه بود که پرونده هنری مشهورترین بازیگر یهودی تاریخ سینما به جرم عدم تمکین از مرام صهیونیسم بین الملل برای همیشه بسته شد و او واپسین سالهای عمر خود را در عزلت و گمنامی سپری کرد.متقابلا بسیاری از گمنامان عرصه سینما به دلیل برخورداری از حمایت لابی یهود،یک شبه ره صد ساله پیمودند و در ردیف بزرگان سینما قرار گرفتند.از این گرو جمعی یهودی بودند و برخی دیگر صرفا دل در گروه آرمانهای صهیونیسم داشتند و این حکایت تا امروز همچنان باقی است. (14)

 

بگذار ملت آمریکا برای یک بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی، بلکه توطئه حساب شده و ویرانگری است که ما را احاطه کرده است... این جمله هایی است که "هنری فورد" آمریکایی قریب هشتاد سال پیش در روزنامه مشهور "بورن ایندیپندنت" نوشت و آمریکاییان را از سقوط در منجلاب فساد مادی و انحطاط اخلاقی بر حذر داشت.

او در سلسله مقامات معروف خود از جریان سازماندهی شده و نظام مندی سخن گفت که تدریجا با ترویج لیبرالیسم اخلاقی و تساهل اعتقادی، جامعه آن روز آمریکا را به سمت فساد و تباهی سوق میداد. در حقیقت هدف او آن بود که ملت آمریکا را از خطر شکل گیری امپراطوری فرهنگی و اقتصادی یهود در این کشور آگاه سازد و بر این باور بود که یهود بین الملل به حکومت بر آمریکا اکتفا نکرده و در صدد برپایی حکومت جهانی است."هنری فورد" با تیزبینی خاص خود دریافته بود که مسئله یهود در آمریکا به قلمرو سیاست و اقتصاد محدود نمیشود و ساحات فرهنگ و هنر و رسانه های جمعی را نیز در بر میگیرد.

 

فورد، سینمای آمریکا را ماهیتاً یهودی میدانست و آن را مهمترین و مؤثرترین ابزار تبلیغی یهودیان بر میشمرد.او بر این باور بود که یهودیان از طریق سینما سعی در تخریب و انهدام ارزشهای اخلاقی و مبانی اعتقادی جامعه آن روز آمریکا را دارند. "هنری فورد"در کتاب معروف خود تحت عنوان "زندگی و کار من" اینگونه مینویسد: "در این کشور جریانهای مشخص و صاحب نفوذی مشاهده میشوند که به نحو محسوس در ادبیات، سرگرمیها و رفتار اجتماعی، کاستی و فساد به بار میآورند. تجارت از سلامت ذاتی خویش دور مانده و کوچک شمردن معیارها و اصول اخلاقی به نحو فراگیر در همه جا احساس میشود.این که این اعمال نفوذهای مخرب همگی به سر چشمه نژادی واحدی باز میگردند، واقعیتی است که باید آن را جدی تلقی نمود..

 

ما مدعی آن نیستیم که حرف آخر را در خصوص یهودیان مقیم آمریکا بیان داشته ایم، بلکه صرفا نفوذ کنونی یهود را در این کشور توصیف میکنیم. مخالفت ما صرفاً با اندیشه هاست. اندیشه های دروغینی که بنیه اخلاقی ملت ما را تضعیف میکنند. این اندیشه ها از منابعی سرچشمه میگیرند که به سهولت قابل شناسایی اند و صرفاً از طریق افشاگری و آگاه ساختن افکار عمومی جامعه میتوان از پیشرفت آنها جلوگیری کرد. کافی است مردم ما بیاموزند چگونه سرچشمه و ماهیت نیروهای تأثیر گذار بر محیط خویش را باز شناسند. بگذارید ملت آمریکا برای یک بار بفهمند که این نه یک انحطاط طبیعی،بلکه توطئه حساب شده و ویرانگری است که هم اکنون ما را احاطه کرده است. "هنری فورد در کتاب خود بر سنتها و سجایای اخلاقی و اعتقادی نژاد انگلو ساکسون تأکید می ورزد و آن را پایگاه مطمئنی برای مقابله با توطئه جهانی یهود میداند.

 

آنگونه که میتوان مدعی شد آمریکا بعنوان بازوی قدرتمند صهیونیسم در سطح جهان عمل میکند. اخلاقیات ملت آمریکا آنچنان رو به زوال رفته است که صاحبنظران اجتماعی و اندیشمندان دینی به کلی از آینده این ملت قطع امید کرده اند. موسیقی جاز و بی ریشه که برخی کارشناسان آن را بر گرفته از موسیقی"ییدیش" یهودیان میدانند، در تمامی زوایای جامعه آمریکا (و از جمله سینمای هالیوود) رخنه کرده و روان پریشان جوانان غربی را به تسخیر خود در آورده است.

 

فیلمهای چند دهه قبل هالیوود را در کنار تولیدات امروز آن قرار دهیم و با یک مقایسه کوتاه زوال ارزش های اخلاقی انسان غربی را به وضوح ببینیم.

 

در سینمای امروز هالیوود،روابط جنسی میان نوجوانان آمریکایی و به تبع آن تولد فرزندان نامشروع و مشکلات اجتماعی ناشی از این پدیده سوژه های جذاب و در عین حال کاملا طبیعی تلقی میگردد.

 

در این قبیل فیلم ها، حتی والدین نوجوانان فریب خورده نیز از رفتار فرزندانشان چندان متعجب نمی شوند و بیشتر نگران هزینه نگهداری از نوه های نامشروع خویش اند. امروز صهیونیسم حاکم بر هالیوود هیچ حریمی را محترم نمیشمارد و مقدسترین شئون اجتماعی را (حتی در حوزه دین و کلیسا) به تمسخر میگیرد.

 

در فیلمهای دهه اخیر هالیوود: پدران متجاوز، مادران خیانتکار، دختران فریب خورده، پسران منحرف و حتی کشیشهای شیطان پرست فراوانند. عشرتکده های هاوایی و قمارخانه های لاس و گاس به لوکیشنهای دائمی و محبوب فیلمهای آمریکایی تبدیل شده اند و قصه بسیاری از فیلمهای هالیوود در این فضاهای لبریز از گناه اتفاق می افتد. در روزگاری که پول به نخستین ارزش انسان غربی تبدیل شده، سینمای هالیوود نیز تمامی ارزشهای اخلاقی را در مسلخ پول قربانی میکند. در قاموس هالیوود،

 

فیلم ارزشمند، باید پول ساز باشد و برای پول ساز بودن یک فیلم باید بر نقاط ضعف مخاطبین آن انگشت نهاد و پست ترین غرایز و تمنیات نفسانی انسان غربی را به خود او نشان داد.سینمای هالیوود تشنه پول است و این تشنگی را به مخاطبین خود نیز تسری میدهد.(15)

 

یهودیان علاوه برهالیوود خبرگزاریهای بزرگی همچون آسو شیتد پرس ،یونایتد پرس، مطبوعات و رادیو وتلویزیون، سازمانهای رسمی بین اللملی مثل سازمان ملل، شورای امنیت، بانک جهانی، کمیسیون حقوق بشر، یونسکو، سازمان بهداشت جهانی و صندوق بین‌المللی پول و... را در اختیار دارند و به اعتراف روشن فکران غربی، اکثر شهروندان آمریکایی گاهی همان نظر را نسبت به جهان دارند که توسط وسایل ارتباط جمعی صهیونیستی آمریکا تبلیغ می ‌شود. در کشوری مثل امریکا با در دست داشتن مجلس سنا و کنگره و اداره کاخ سفید و داشتن وزرای کلیدی همانند وزیر خارجه خانم مادلین آلبرایت و ویلیام کوهن وزیر دفاع و میکی کنتر وزیر بازرگانی و یا رابرت روبین وزیر دارایی و مشاور اقتصادی ریس جمهور در زمان ریاست جمهوری کلینتون و دهها پست کلیدی و حساس که به خاطر عدم ارتباط از بیان آن معذوریم و یا در حال حاضر با انتخاب رئیس کارکنان کاخ سفید رام ایمانویل توسط باراک حسین اوباما رئیس جمهور رنگین پوست و انتخابی امریکا (رام ایمانوئل در زمان ریاست جمهوری کلینتون مسئول امور نفتا بوده و اتاق کاراو در کنار دفتر کلینتون قرار داشت). بنابراین قضاوت با شما!؟ عل ایحال میتوان گفت که رشد صنعت سینما در گرو عامه پسند بودن است و این مطلب میتواند موفقیت و بقای اقتصادی و ترویج فرهنگ را به نحو مورد دلخواه سیاستگذاران فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تضمین نماید حال یک سوال مطرح میشود و آن اینست که آیا یهودیان در اداره کشور قدرتمندی مثل امریکا و در کل اداره کشورهای جهان و به واقعیت درآوردن افسانه نیل تا فرات تا به کجا پیش رفته اند؟

 

تعدادی از فیلمهای ساخته شده توسط یهودیان در هالیوودعبارتند از:

جن گیر"، "طالع نحس"، "پایان روزگار"، و "وکیل مدافع شیطان" افسانه آخرالزمان" "نوسترآداموس"، "آرماگدون" و "روزاستقلال"، مجموعه "ایندیانا جونز"، "دنیای آب"، "سفر به غرب وحشی"، "دون فیتز کارالد" و "خوشه های خشم" ، "مریخ حمله میکند" ، "دیترویت شهر موسیقی راک" "هواپیمای رئیس جمهور”، "زندگی یهود در سرزمین موعود"، "لشکر یهودیان "، "اورد"، "این سرزمین توست"، "صابرا"، "هاملری ادما(جوان یهودی)"، "زندگی زیباست"، "خانواده روچیلد"، "دلهای شکسته"، "بخش شرقی"، "وعده بزرگ "، "سحر امروز"، "چراغ کوچک "، "شبکه "، "مشکل عشق "، " خروج "، " هلوکاست ( پر بیننده ترین فیلم جهان )"، " ماتریکس "، "تنها درخانه "مجموعه تام و جری"  " جوجه اردک زشت "و ...

 

منابع :

*(1) سلطه یهودیان نوشته ویلیام کش

*(2) اندیشه  هالیوود ابزاری دردست یهودیان

*(3) نقش هالیوود در تغییرشکل صنعت سینمای آسیا نویسنده کولدیپ رامپال

*(4) امریکا بدون نقاب نوشته سید هاشم میرلوحی ص 75

*(5)محاکمه سینما و صهیونیسم نوشته سید ایلیا

*(6 ) اندیشه  هالیوود ابزاری دردست یهودیان

*(7 ) سینت اولین مجله سینمایی برگرفته از مقاله بدون دخترم هرگز تا300شانزده سال       میگذرد.نوشته علیرضا سعیدی کیاسری

*(8) نقش یهودیان در صنعت هرزه نگاری امریکا نوشته ناتان آبرامز

*(9) محاکمه سینما و صهیونیسم نوشته سید ایلیا

*(10) سلطه یهودیان نوشته ویلیام کش

*(11) ماه نامه سیاحت غرب 1385 شماره 32

*(12) محاکمه سینما و صهیونیسم نوشته سید ایلیا

*(13) ماه نامه سیاحت غرب 1385 شماره 32

*(14) محاکمه سینما و صهیونیسم نوشته سید ایلیا

*(15)محاکمه سینما و صهیونیسم نوشته سید ایلیا/جام

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••