به گزارش « سراج24»؛ شیخ محمد بن راشد المکتوم، امیر دوبی، در گفتوگو با بیبیسی از جامعه بینالمللی خواست که تحریمها علیه ایران را بردارند.
امیر دوبی که به ندرت مصاحبه میکند گفت: "ایران همسایه ما است و ما نمیخواهیم هیچ گونه مسألهای داشته باشم."
دیروز (یکشنبه) سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده هستهای ایران، طی یک کنفرانس خبری اعلام کرد که توافقنامه موقت هستهای بین ایران و گروه 1+5 از 20 ژوئن (30 دی) اجرایی خواهد شد.
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
امیر دوبی:تحریم های ایران را پایان دهید
امیر دوبی با اعلام اینکه امارات متحده عربی میخواهد با ایران هیچگونه مسألهای نداشته باشد از جامعه بینالمللی نیز خواست که به تحریمهای کشورمان پایان دهد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



