به گزارش « سراج24 »، برنامه تلویزیونی «اثیر» به کارگردانی مهدی سعیدی و تهیه کنندگی امان الله پیشنماززاده فردا شب ساعت 19:20 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. برنامه در این قسمت به بررسی تبعات منفی سریال های ماهواره ای روی زندگی روزمره مردم می پردازد. در این قسمت، زندگی مردی را به تصویر کشیده می شود که از زبان خود می گوید چگونه مسحور و دلداده بازیگران سریال های ماهواره ای شده و حال بعد از تماشای این سریال ها دیگر به همسرش توجهی نداشته است. در واقع در این قسمت زندگی این مرد با بیان خاطراتی از تبعات تماشای سریال های ماهواره ای به تصویر کشیده می شود.
«اثیر» ساعت 19:20 روزهای زوج هر هفته روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این برنامه به سفارش گروه فرهنگ و معارف اسلامی تهیه شده است.
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
از شبکه سه پخش میشود
«اثیر» و تبعات منفی سریال های ماهواره ای
«اثیر» فردا شب (چهارشنبه) به تبعات منفی سریال های ماهواره ای می پردازد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



