قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۲
خرید‌های عجیب قلعه‌نویی ادامه دارد

مدافع راست جدید آبی‌ها هم آمد

مجید غلام‌نژاد به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

مدافع راست جدید آبی‌ها هم آمد

به گزارش سراج24، مجید غلام‌نژاد با قراردادی به مدت 18 ماه به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست. این بازیکن فصل گذشته در تیم سایپا بازی می کرد و سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد.

پست تخصصی وی دفاع راست است.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••