به گزارش سراج24 و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، محمد شریعتمداری، سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان بنا به درخواست رئیس فدارسیون ژیمناستیک طی حکمی سیدمصطفی هاشمی طبا را به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک برگزید.
بنا بر همین گزارش در حکم ایشان آمده است: با استعانت از خداوند متعال بنا به پیشنهاد رئیس محترم فدراسیون ژیمناستیک و به استناد بند 6 ماده 8 اساسنامه فدراسیونهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران جنابعالی از تاریخ 15/ 8/ 92 به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک منصوب میشوید.
توفیق جنابعالی را در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.



