قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ - ۱۴:۵۲

گل‌محمدی از مربیگری نفت کناره‌گیری کرد

یحیی گل‌محمدی پس از جلسه‌ای با مسئولان باشگاه نفت از این تیم جدا شد.

گل‌محمدی از مربیگری نفت کناره‌گیری کرد

به گزارش سراج24، اختلاف‌نظر بین مسئولان باشگاه نفت و یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل اول چندین بار دیده شده است. از همین رو این اختلاف‌نظر این روزها بالا گرفت تا حدی که گل‌محمدی در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه نفت شرکت کرد و با توجه به مسائلی که در این جلسه پیش آمد از مربیگری نفت تهران رسما کناره‌گیری کرد.

دلیل اصلی این کناره‌گیری هنوز نامشخص است،‌ اما گفته می‌شود دلیل این کناره‌گیری اختلاف‌نظر بر سر انتقال سوشا مکانی به فولاد و رضا نوروزی است. مسئولان نفت تاکید زیادی داشتند تا گل‌محمدی باید از مکانی و رضا نوروزی در ترکیب اصلی تیمش در نیم‌فصل دوم استفاده کند اما او اعلام کرده طبق سیاست‌های خودش و کادر فنی ترکیبش را می‌چیند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••