قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۵/۲۷ - ۱۴:۴۱
نمایه پوشش مدیران دولت تدبیر و امید مشخص شد:

لباس بنفش بر تن برخی مدیران

جلسات تودیع و معارفه وزرایی که رای اعتماد گرفتند از روز گذشته برگزار شد و آنها نخستین روز کاری خود را در این مراسم گذراندند.

لباس بنفش بر تن برخی مدیران
به گزارش سراج24، 15 وزیر که رای اعتماد گرفتند برای حضور در وزراتخانه تحت امر خود به ساختمان‌های وزارت رفتند و در مراسم معرفی و تودیع وزیر سابق شرکت کردند.
در یکی از جلسات معارفه و تودیع یکی از وزارتخانه‌ها یک نکته و اتفاق، جلب توجه می‌کرد.برخی از مدیران سابق آن وزارتخانه لباس و کت و شلواری پوشیده بودند که رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور را داشت.اگر به همین صورت پیش برود رنگ بنفش به عنوان یک رنگ سازمانی برای وزارتخانه‌ها تبدیل می‌شود و باید شاهد این باشیم که مدیران کت و شلوار بنفش بر تن کنند و بر سر کار خود حاضر شوند!
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••