اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۳۳:۳۷
اذان ظهر ۱۲:۰۲:۰۵
اذان مغرب ۱۹:۱۳:۱۳
طلوع آفتاب ۰۵:۰۸:۵۵
غروب آفتاب ۱۸:۵۳:۴۳
نیمه شب ۲۳:۱۴:۱۰
قیمت سکه و ارز
۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۰

طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش در دستور کار امروز مجلس

گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش در دستور کار امروز - چهارشنبه - جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش در دستور کار امروز مجلس

به گزارش سراج24؛ نشست علنی روز چهارشنبه - ۱۴ دی ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد ثمرین نایب رییس مجلس و با حضور ۱۹۱ تن از نمایندگان دقایقی پیش آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح مواد (۱۸۰) و (۱۸۲) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی که از سوی شورای نگهبان به مجلس بازگردانده شده است و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی اصلاح تبصره(۵) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون آموزش ،تحقیقات و فناوری در مورد طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش، بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر و گزارش نهایی کمیسیون اصل (۹۰) قانون اساسی در مورد تخلفات و ترک فعل های حوزه توسعه روستایی در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.

بررسی گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های امروز نشست علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

همچنین در این نشست تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز و تقاضای دوفوریت در مورد لایحه اصلاح تبصره (۸) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور بررسی می شود.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۶
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••