به گزلرش سراج24 و به نقل از تسنیم نلو وینگادا با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پولی که از این باشگاه طلب داشته هنوز به حسابش واریز نشده است.
مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: روز گذشته ایمیلی از وینگادا به باشگاه ارسال و اعلام شد 130 هزار دلاری که این مربی از پرسپولیس طلب داشته هنوز به حسابش واریز نشده است.
وی ادامه داد: ابتدا این مبلغ را به حساب وینگادا واریز کردیم که بانک مقصد از پذیرفتن این مبلغ امتنا کرد و این مربی پرتغالی حساب دیگری را به ما معرفی کرد اما هنوز مبلغ مورد نظر به دست او نرسیده است.



