اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۴:۲۸:۵۶
اذان ظهر ۱۲:۰۹:۵۹
اذان مغرب ۱۸:۴۱:۵۵
طلوع آفتاب ۰۵:۵۴:۴۷
غروب آفتاب ۱۸:۲۳:۴۵
نیمه شب ۲۳:۲۶:۵۰
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۱/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۱
چرا سازندگان این بازی ها دین ستیزی را ترویج می کنند ؟

از پیمان خفی برای اسلام ستیزی تا شکار تروریست ها در مسجد!!

کاربران در بازی های رایانه ای برای پیشرفت و رفتن به مرحله بعد ناگزیر به جذب حمایت خدایان متکثر هستند و این در واقع شرک را به طفل بازیگر ما القا می‌کند

از پیمان خفی برای اسلام ستیزی تا شکار تروریست ها در مسجد!!

 

به گزارش «سراج24»،  بازی‌های رایانه‌ای که شرکت‌های صهیونیستی می‌سازند شرک‌آلودند، این بازی‌ها فقط کفرآلود نیستند، آنچنان هم که تظاهر می کنند بی اعتنا به دین نبوده و با توحید دین، اسلام و مخصوصا تشیع زاویه دارند.
 
امروزه یکی از سرگرمی های مستمر کودکان و نوجوانان ما بازی های رایانه ای است که نزدیک به 90 درصد این بازی ها وارداتی هستند، برای بررسی ابعاد شرک آلود و ضد دین این بازی ها و تاثیرات آن روی نوجوانان گفت و گویی را با محمدمهدی شیرمحمدی، استاد دانشگاه و پژوهشگر انجام داده ایم که شرح آن از نظرتان می گذرد.
 
 چه جنبه های کفرآلودی در بازی های رایانه ای وجود دارد؟
در بازی های رایانه ای کاربران برای پیشرفت و رفتن به مرحله بعد ناگزیر به جذب حمایت خدایان متکثر هستند و این در واقع شرک را به طفل بازیگر ما القا می‌کند. مثلاً بازیگر به عنوان قهرمان از صحنه‌های مخلتف عبور می‌کند و با چهره‌های تروریسم درگیر می‌شود و باید آنها را شکار کند و آنها در مکان هایی مثل معابد، مساجد و مکان‌های مذهبی پنهان شده‌اند، مسجد محل اختفای یک تروریست می‌شود که با انسانیت در حال مبارزه است و کاربر در نقش قهرمان بازی باید وارد این فضاهای توحیدی شود و تروریست را شکار کند.
 
چرا سازندگان این بازی ها دین ستیزی را ترویج می کنند و با این کار دنبال چه هدفی هستند؟ 
چون سازندگان این بازی ها متعلق به عالم کفرند، فقط به کفر خودشان کفایت نمی‌کنند ستیز با اسلام و مکاتب توحیدی دیگر را هم در دستور کار دارند.
 
اگر بخواهیم یک فلش گرد به بازی های مشابهی که اینها دارند، داشته باشیم، می بینیم زمانی که آمریکایی‌ها بعد از فروپاشی شوروی سابق (بلوک شرق) به فکر افتادند که رقیب بعدی‌شان چین خواهد بود، خودشان را آماده می‌کردند برای اینکه نظم نوین جهانی را اعمال کنند و قدرت مطلق جهان شوند ولی این بار با رقیبی مثل چین که یک حکومت کمونیستی و البته بزرگتر از شوروی بود، مواجه شدند. برای همین سعی کردند چین را یک کشور مخرب و مخوف معرفی کنند شاید کارتون دوقولو های افسانه‌ای که در ایران هم پخش شد را دیده باشید، در این کارتون دو شخصیت که نماینده انسان های دنیا بودند در دو نقطه دنیا قرار بود با هم، همگام و همقدم شوند اما یک شخصیت پلیدی از چین مزاحم آنها می‌شد.
 
هدف این مجموعه این بود که چین را یک امپراطوری پلید که اتحاد جهانیان را به هم می‌زند، نشان دهند و زیر سایه کدخدایی آمریکا ، چین را نقطه سیاه تاریخ نشان می‌دهد و در واقع برای مخاطبان علیه چین نسخه بپیچند. ساختن بازی ها و فیلم های اسلام و تمدن ستیز از چه زمانی قالب رسمی تری به خود گرفت؟
بعد از مطرح شدن نظریه جنگ تمدن ها از سوی هانتینگتون آنها به این نتیجه رسیدند که غیر از چین باید جهان اسلام و ایران را در فهرست دشمنان خودشان قرار بدهند. هانتینگتون در رساله خودش آورده اسلام، غرب را تهدید می‌کند و رقیب غرب دیگر شوروی نیست بلکه تمدن اسلامی است.
 
هانتینگتون در رساله اش می گوید: تمدن اسلامیدرپی اتحاد با تمدن کنفسیوسی، با غرب مبارزه خواهد کرد و به همین دلیل وی پیشنهاد می‌کند برای مقابله با شکوفایی تمدن اسلامی باید این فرهنگ به خرده تمدن ها تبدیل شود،‌ جنگ شیعه و سنی را تجویز می‌کند، نبرد بین ترک و غرب و نیز نبرد ترک و عرب و آفریقایی با غیرآفریقایی را مطرح می‌کند تا اینجا که انرژی تمدن اسلامی در منازعات تخلیه شود و توان مقابله با تمدن غربی را نداشته باشد.
 
این نظریه حدود 20 سال پیش تدوین شد و منشأ سیاستگذاری‌های ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی شد، شما می‌بینید همه این مکاتب دیپلماسی و در امنیت و حتی در فیلم و سریال و بازی‌های رایانه‌ای ادامه پیدا کرده و هنوز این مظاهر در همه جنبه‌ها دیده می‌شود.
همه شرکت ‌های سازنده بازی‌های رایانه‌ای با یک مدیریت واحد همانند دستگاه های دیپلماسی و به عنوان دیپلماسی عمومی در خدمت افکار اسلام ستیزی هستند.
 
رهبر معظم انقلاب اخیراً در دیدار با دست‌اندرکاران جشنواره فرهنگی هنری عمار هشدار دادند که صهیونیست ها هنر را در خدمت سیاست گرفته‌اند و به ما توصیه می‌کنند که هنر را از سیاست تفکیک کنید. بنابر این، دیده می‌شود که آنها بازی‌های رایانه‌ای را در خدمت دیپلماسی تهاجمی خودشان گرفته‌اند آنهم علیه تمدن اسلامی.
فیلم آرگو نیز چندین سال بعد از شکست مفتضحانه آمریکا در طبس به شیوه ای مذبوحانه می کوشد این شکست و سرخوردگی آمریکا را جبران کند.
 
اما هیچ یک از این کارها نمی تواند سیلی خداوند متعال در طبس به صورت آمریکا را که با طوفان شن زده شد، انکار کند. 30 سال بعد آنها به این نتیجه رسیدند چگونه این شکست و عقب‌ماندگی خود را جبران کنند، این ماجرا را دارند بزرگ می‌کنند و تحریف تاریخی داشتند برای اینکه شکست خودشان را تحت‌ الشعاع قرار بدهند اما باید بدانند، حادثه شکست طبس با آرگو و اسکار جبران نمی‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۴
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••