اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۳:۴۵:۰۴
اذان ظهر ۱۲:۰۳:۰۴
اذان مغرب ۱۹:۰۶:۰۷
طلوع آفتاب ۰۵:۱۷:۳۹
غروب آفتاب ۱۸:۴۷:۰۰
نیمه شب ۲۳:۱۶:۳۲
قیمت سکه و ارز
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۲۳

فتاحی: شماره من در کل ایران پخش شده و هواداران همیشه به ما لطف دارند

رئیس کمیته مسابقات سازمان گفت: سرمربی، مدیرعامل، خبرنگار، بازیکن و بسیاری از هواداران شماره من را دارند و اگر به من پیشنهادی بدهند.

فتاحی: شماره من در کل ایران پخش شده و هواداران همیشه به ما لطف دارند

به گزارش سراج24، سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: اعتقاد دارم در کاری که ما انجام می‌دهیم، اگر نقدی نباشد پیشرفت هم نخواهیم کرد. بی شک تمام نقد‌های دوستانه و مغرضانه را تا جایی که به تقویم مسابقات و برنامه سازمان لیگ آسیب نزند و عدالت رقابت‌ها را زیر سوال نبرد، قبول می‌کنیم. برخی دوستان می‌گویند اگر بازی پرسپولیس یک روز تغییر کند چه اتفاقی می‌افتد. برنامه بازی‌ها مانند یک زنجیر است. ۲۴۰ بازی در لیگ برتر و حدود ۷۰ بازی در جام حذفی برگزار می‌شود. اگر یک روز بازی پرسپولیس را عقب بندازیم باید رقیب این تیم و بازی‌های بعدی اش را هم درنظر بگیریم. با این وجود بار‌ها اعلام کرده ایم نه تنها در تقویم بلکه از هر پیشنهادی که درباره برگزاری مسابقات باشد استقبال می‌کنیم. همه می‌خواهیم برای پیشرفت فوتبال به هم کمک کنیم.

فتاحی: ابتدای فصل به باشگاه‌ها گفتیم برنامه لیگ را به سرمربیانشان اطلاع دهند/ نمی‌توانیم مسابقات را خردادماه برگزار کنیم

تقویم سال آینده آماده است

او ادامه داد: در هفته‌های اخیر بار‌ها از سرمربیان تیم‌ها درباره تقویم فشرده مسابقات سوال شده است. می‌خواهیم درباره مراحلی که برای تدوین این برنامه پشت سر گذاشتیم و همچنین مشکلاتی که برای برگزاری مسابقات در ایران وجود دارد شفاف سازی کنیم. برنامه هر سال لیگ برتر را در دی یا بهمن سال قبل آماده کرده و به باشگاه‌ها ارسال می‌کنیم. از آن‌ها هم نظر می‌خواهیم. برخی مواقع مانند ۲ سال پیش، ۲ تقویم ارائه کردیم و به دنبال نظرسنجی از باشگاه‌ها یک تقویم را اجرا کردیم. پس از ارسال نامه به مدیران باشگاه‌ها می‌خواهیم مراتب را درباره تقویم پیشنهادی به سرمربیان خود ابلاغ کنند و پس از آن نظرات و پیشنهادات سرمربیان به سازمان لیگ ابلاغ می‌شود. ۲ سال پیش نمی‌خواستیم نظر سرمربیان تیم‌ها را هم بگیریم، اما سال گذشته تاکید کردیم مدیران باشگاه‌ها باید این برنامه را به سرمربیانشان هم ابلاغ کنند.

در چند سال گذشته به باشگاه‌ها اعلام کردیم تا برنامه‌ها را کنترل و به کادرفنی اعلام کنند

فتاحی افزود: نظرات بسیاری از مدیران و مربیان از طریق اتوماسیون در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت. نظر دوستان را هم اجرا کردیم. در تاریخ ۳۱ اردیبهشت هم به باشگاه‌ها نامه‌ای ارسال کرده و از آن‌ها خواستیم در دومین جلسه هم اندیشی آسیب شناسی لیگ برتر شرکت کنند. در این نامه هم از باشگاه‌ها درخواست کردیم ضمن حضور سرمربی شان در جلسه هم اندیشی، بار دیگر نظرات خود را درباره برنامه لیگ به صورت کتبی ارائه دهند. در آن جلسه حدود ۱۲ سرمربی شرکت کرده و ۳ تا ۴ نفر از همین مربیان هم نظرات خود را در اختیار ما قرار دادند. در تاریخ ۲۴ خرداد هم نامه‌ای دیگر به باشگاه‌ها ارسال کرده و در آن قید کردیم با توجه به اعمال نظر سرمربیان حاضر در جلسه هم اندیشی قبلی، تقویم لیگ هجدهم اینگونه است. زیر آن نامه هم اعلام کردیم با توجه به فشردگی رقابت‌ها به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا و برگزاری لیگ قهرمانان آسیا باشگاه‌ها این تقویم را برای بهره برداری کادرفنی خود به سرمربیانشان ابلاغ کنند.

به استقلال و پرسپولیس کمک کردیم و وظیفه مان بوده است

او ادامه داد: در نامه‌ای که ۲۴ خرداد به باشگاه‌ها ابلاغ کردیم بسیاری از تیم‌ها مربیان خود را می‌شناختند. نمی‌دانیم چه سرمربی‌ای به کدام تیم می‌رود و ملاکمان این فصل است. شاید برخی سرمربیان تیم خود را تغییر بدهند و برخی مربیان هم تیم نداشته باشند. به صورت کلی این نامه‌ها را به باشگاه ابلاغ می‌کنیم و البته برای تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس، ذوب آهن و سایپا هم نامه‌ای ارسال کرده و به آن‌ها اعلام کردیم توجه کنند رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل به چه شکلی برگزار می‌شود. برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در آن زمان نظم خاصی نداشت و شروع و پایان آن مشخص نبود. در آن زمان تصور می‌کردیم تنها یک تیم ایرانی در پلی آف شرکت می‌کند. از طرفی در سال‌های اخیر کشور‌هایی که سهمیه ۲+۲ دریافت می‌کردند یکی از تیم هایشان یک بازی و تیم دیگرشان ۲ بازی در پلی آف انجام می‌داد، اما AFC بازهم کاری غیرقابل پیش بینی انجام داد و ۲ بازی برای تیم‌های ایرانی سایپا و ذوب آهن که در پلی آف بودند برگزار کرد که تمام این مسائل روی فشردگی رقابت‌ها تاثیر گذاشت.

فتاحی: ابتدای فصل به باشگاه‌ها گفتیم برنامه لیگ را به سرمربیانشان اطلاع دهند/ نمی‌توانیم مسابقات را خردادماه برگزار کنیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان گفتیم با سرمربیان خود جلسه بگذارند و تیمشان را به شکلی ببندند که بتوانند در این رقابت‌ها موفق باشند. همیشه گفته ایم تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مانند تیم ملی ایران هستند و آن‌ها را هم به چشم تیم ملی می‌بینیم. وظیفه مان بود همانگونه که سال گذشته به استقلال و پرسپولیس کمک کردیم امسال هم بازی‌های سایپا و ذوب آهن را به تعویق اندازیم تا راحت بتوانند در پلی آف لیگ قهرمانان شرکت کرده و به مرحله گروهی صعود کنند. باید به ذوب آهن تبریک بگوییم که توانست راهی مرحله گروهی شود. این روالی بود که درباره تدوین تقویم لیگ برتر انجام شد.

شماره من در کل ایران پخش شده و هواداران همیشه به ما لطف دارند

فتاحی ادامه داد: سرمربی، مدیرعامل، خبرنگار، بازیکن و بسیاری از هواداران شماره من را دارند و اگر به من پیشنهادی بدهند که حتی یک روز برای برگزاری مسابقات یک تیم به سازمان لیگ کمک کند به شرط اینکه به سایر تیم‌ها آسیب نزند بی شک این پیشنهاد را اعمال می‌کنیم.

۲ تا ۷ خرداد نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم به دلیل اینکه ایام شهادت است

او درباره اینکه چرا فصل جاری لیگ برتر به سرعت تمام می‌شود، گفت: در تقویم لیگ زمان اتمام رقابت‌ها را ۲۶ اردیبهشت اعلام کردیم. با توجه به اینکه هفته‌های پایانی برای تمام تیم‌های مدعی قهرمانی، کسب سهمیه آسیا و در معرض سقوط اهمیت زیادی دارد به صورت مثال نمی‌توانیم هفته سی ام را ۲ هفته به تعویق اندازیم تا تیم‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان هستند بازی خود را در آسیا انجام داده و به لیگ بازگردند. اگر این کار را می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد. با توجه به اینکه سه تیم آسیایی ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت بازی دارند باید ۲ هفته پایانی لیگ را در خرداد برگزار می‌کردیم. از ۲ تا ۷ خرداد به دلیل شب‌های قدر نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم. اگر هم می‌بینید ۳ خرداد بازی نیمه نهایی جام حذفی را برای سپاهان و پرسپولیس در نظر گرفته ایم به این دلیل است که برای برگزاری بازی در شب بیستم ماه رمضان مشکلی نداشتیم.

فینال جام حذفی را در ۲ تاریخ برنامه ریزی کردیم که مشکلی ایجاد نشود

فتاحی افزود: از طرفی پیش بینی کرده بودیم اگر یکی از تیم‌های فینالیست جام حذفی جز تیم‌های آسیایی باشد این بازی ۸ یا ۹ خرداد برگزار شود چرا که اردوی تیم ملی قرار است ۱۰ خردادماه برگزار شود. فیفادی هم ۱۳ خرداد شروع می‌شود و تیم ملی در آن فیفادی ۲ بازی دوستانه دارد. به همین دلیل به هیچ وجه نمی‌توانستیم حتی یک هفته از رقابت‌های لیگ را خرداد ۹۸ برگزار کنیم.

او تصریح کرد: از طرفی بین روز‌های ۲۲ تا ۲۷ خرداد هم نمی‌توانستیم بازی برگزار کنیم چرا که اگر تیم ملی ۲۱ خرداد بازی داشته باشد باید دست کم ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد برای تیم‌ها بازی می‌انداختیم. از طرفی اگر هفته سی ام لیگ برتر را ۲۴ خرداد برگزار می‌کردیم باز هم با مشکل مواجه می‌شدیم چرا که ۲۷ خرداد مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. به همین دلیل عملا در خرداد نمی‌توانستیم بازی‌های لیگ را برگزار کنیم.

پبشنهاد دادیم بازی‌های آسیایی پیش از فیفادی نباشد

او ادامه داد: به AFC پیشنهاد دادیم تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق و غرب جدا شود چرا که تا وقتی برنامه این رقابت‌ها با تقویم شرق هماهنگ باشد چنین مشکلاتی داریم. در اسفند ۲ دور، فروردین یک دور و اردیبهشت ۳ دور از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود و پس از یک ماه وقفه ۲۷ خرداد هم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آغاز می‌شود. پیشنهاد دادیم بازی‌های غرب آسیا قبل و پس از فیفادی نباشد. عربستان، قطر و امارات هم با توجه به ملی پوشانشان با این برنامه مشکل دارند. دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۴ و ۵ شهریور و دور برگشت آن رقابت‌ها ۲۵ و ۲۶ شهریور است. از ۱۱ تا ۱۹ شهریور هم فیفادی است. شک نکنید باشگاه‌ها با تیم ملی دچار چالش می‌شوند.

فتاحی: ابتدای فصل به باشگاه‌ها گفتیم برنامه لیگ را به سرمربیانشان اطلاع دهند/ نمی‌توانیم مسابقات را خردادماه برگزار کنیم

تقویم آسیا ۲۰۲۰ قطعی است و امیدواریم برای سال‌های آینده تغییر کند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار داشت: دور رفت نیمه نهایی ۹ مهر و دور برگشت هم ۳۰ مهر برگزار می‌شود. ۱۵ تا ۲۳ مهر بار دیگر فیفادی داریم و این هم یک مشکل دیگر است. بازی رفت فینال ۱۸ آبان و بازی برگشت هم ۳ آذر است که باز هم از ۲۰ تا ۲۸ آبان فیفادی پیش رو داریم. در تاریخ‌های فیفادی تیم ملی بازی دوستانه یا رسمی برگزار می‌کند و اگر هم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴۸ تیمی شود afc مجبور است بازی‌های مقدماتی جام جهانی را زودتر شروع کند. برنامه مسابقات لیگ قهرمانان برای سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تصویب شده، اما پیشنهاد دادیم برای سال‌های آتی این برنامه تغییر کند و مسابقات غرب آسیا دست کم یک ماه زودتر برگزار شود تا بتوانیم لیگ خودمان را با نظم بهتری برگزار کنیم. قطر، امارات و عربستان هم از این پیشنهاد حمایت کردند و قرار شد کشور‌های شرق آسیا برنامه واحدی را تدوین و به AFC ارائه کنند تا این مشکل حل شود.

فتاحی افزود: پیشنهادمان را با لیگ قطر هماهنگ کردیم و به تاج هم گفتیم در جلسه کمیته مسابقات AFC که اول یا دوم فروردین در قرقیزستان یا ازبکستان برگزار می‌شود این موضوع را مطرح کند تا پس از تصویب به کمیته اجرایی AFC ارسال شود. قرار است لیگ‌های قطر، امارات و ایران با هم هماهنگ شوند.

او ادامه داد: آخرین بازی لیگ برتر ۳۰ اردیبهشت انجام می‌شود و پس از آن در شرایطی که لیگ کل کشور‌ها تعطیل است تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید یک ماه منتظر بمانند. پیشنهاد دادیم بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مرداد ماه منتقل شود تا تیم‌هایی که درگیر لیگ هستند بتوانند در آسیا هم به میدان بروند و ضرر نکنند. اگر تیم‌ها ۵ تیر بازی کنند فقط یک ماه فرصت آماده‌سازی دارند.

او درباره احتمال تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر با توجه به برگزاری دیدار‌های تیم ملی امید بیان کرد: تیم ملی امید در زمان تدوین برنامه لیگ سرمربی نداشت و درباره برنامه‌های این تیم پیشنهادی به ما داده نشد، اما پس از انتخاب کرانچار هر زمان تیم بزرگسالان اردویی برگزار می‌کرد تیم امید هم اردو داشت. به باشگاه‌ها نامه زده و به آن‌ها گفتیم موظفند بازیکنشان را ۱۲ اسفند به تیم امید بدهند، اما درباره بازیکنان تیم‌های استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس باید جلسه‌ای با سرمربیان آن‌ها برگزار کنیم تا تعامل صورت بگیرد.

او افزود: با توجه به اینکه زمانی برای تعطیلی رقابت‌ها نداریم برنامه لیگ فشرده است. برای باشگاه پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن هم که نماینده ایران در آسیا هستند نامه زدیم، اما تقویم امسال با سال گذشته فقط یک اختلاف دارد و آن هم این است که تیم‌های ایرانی ۱۳ و ۱۴ اسفند در لیگ قهرمانان بازی می‌کنند و سپس باید ۱۶ و ۱۷ اسفند هم در لیگ بازی کنند. از مهدی تاج درخواست کردیم فیفادی فروردین را به لیگ برتر بدهد تا ما با لغو بازی استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اسفند بازی این تیم‌ها را ۵ فروردین برگزار کنیم که این موضوع بررسی می‌شود.

او درباره اظهارات برانکو ایوانکوویچ مبنی بر احتمال به تعویق افتادن دربی گفت: در تماسی که امروز با کریم باقری داشتم به او گفتم دربی قطعا برگزار می‌شود، اما از خبرنگاران می‌خواهم پیش از مطرح کردن برخی مسائل استعلام بگیرند. مانند علیرضا بیرانوند که گفته بود در اهواز به من زنگ زدند و گفتند بازی با فولاد لغو شده است. من امروز به مباشری گفتم به بازیکنان استقلال در اهواز بگویید جواب تلفن هایشان را ندهند. اگر قرار باشد یک بازی برگزار نشود ابتدا سازمان لیگ اعلام کرده و سپس به مدیر باشگاه و مدیر تیم اعلام می‌شود.

او ادامه داد: در اهواز مساله امنیتی به وجود آمد و اعلام کردند امکان برگزاری بازی نیست. شورای تامین باید این موضوع را مکتوب اعلام می‌کرد، اما چون کتبی به ما اعلام نشد نمی‌توانستیم بازی را لغو کنیم. بازیکنان فولاد با نور موبایل هایشان در رختکن لباس عوض کردند، اما به پرسپولیسی‌ها گفتم یا داخل اتوبوس بمانند تا وضعیت مشخص شود یا اینکه روی نیمکت بروید تا اذیت نشوید. حتی به برانکو گفتم اگر قبول می‌کنید بازی را لغو کنیم و این بازی در تاریخ دیگری برگزار شود، اما خود برانکو گفت: بازی‌ها فشرده است و بهتر است بازی برگزار شود. فقط از ما درخواست کرد برای گرم کردن به پرسپولیس زمان بدهیم. به همین دلیل بازی ۱۵ دقیقه دیرتر آغاز شد. هر چند عرب به دلیل اینکه دیواری کوتاه‌تر از من و سازمان لیگ نیست در مصاحبه‌اش تقصیر‌ها را گردن من انداخت.

فتاحی: ابتدای فصل به باشگاه‌ها گفتیم برنامه لیگ را به سرمربیانشان اطلاع دهند/ نمی‌توانیم مسابقات را خردادماه برگزار کنیم

فتاحی در مورد زمان قطعی دربی گفت: دربی همان ۱۰ فروردین برگزار می‌شود. ضمن اینکه ما هنوز زمان دیگری را هم برای بازی اعلام نکرده‌ایم که پرسپولیسی‌ها می‌گویند بازی نمی‌کنیم. در مورد تقویم مسابقات باید این نکته را هم بگویم برخی آیتم‌ها مانند مسابقات تیم ملی، روز‌های فیفا، جام ملت‌ها، اردوی تیم امید در تمام دنیا ثابت است و ما برنامه مسابقات لیگ و جام حذفی را طبق همین آیتم‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم، اما برخی آیتم‌ها هم فقط در کشور ما وجود دارد. در ایام شهادت ائمه و شب‌های قدر نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم. از طرفی کشورمان هم پهناور است و باید تمام مسائل را در نظر بگیریم. همین امسال تقویم سال آینده را هم آماده کرده و روز‌های فیفا و اردو‌های تیم ملی را در آن در نظر گرفته‌ایم.

فتاحی افزود: البته امسال می‌خواهم به شیوه دیگری عمل کنیم. تقویم خالی را که در آن فقط اردو‌ها و روز‌های فیفا تعیین شده به باشگاه‌ها ارسال می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم مسابقات لیگ و جام حذفی را در آن مشخص کرده و برای ما بفرستند. در حالت خوش‌بینانه ۵۰ درصد تیم‌ها یعنی هشت تیم به تقویم پیشنهادی سازمان لیگ پاسخ می‌دهند. همانگونه که فصل گذشته فقط ۳ - ۴ تیم این کار را کردند. از خبرنگاران و اهالی رسانه هم نظرخواهی کرده و نظراتشان را اعمال می‌کنیم. این آخرین راهی است که به ذهن ما می‌رسد.

تیم ملی امید برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مهم است

او درباره احتمال لغو اردوی تیم ملی در نوروز ۹۸ گفت: اگر بتوانیم فیفادی فروردین را از فدراسیون فوتبال بگیریم و ۵ فروردین مسابقات لیگ را برگزار کنیم، بین ۱۶ تا ۲۴ تیر که جزء روز‌های فیفا نیست یک اردو به تیم ملی می‌دهیم. در تقویممان بازی سوپرجام را هم در نظر گرفته‌ایم. در آن صورت اگر تیمی مانند استقلال مانند فصل گذشته بگوید تمریناتش را دیر شروع کرده و بازی نمی‌کند دیگر به ما ارتباط ندارد چراکه باید کل تیم‌ها را در نظر بگیریم نه فقط یک تیم. در ۲ تا ۳ سال اخیر سوپرجام را در تقویم آورده ایم و امسال هم سوپرجام داریم. نامه تقویم‌ها را به باشگاه‌ها داده‌ایم.

قانون است که باشگاه‌ها بازیکنانشان را در اختیار تیم امید قرار دهند

فتاحی درباره اینکه برانکو و شفر ادعا کرده اند پیش از شروع لیگ تقویم مسابقات را ندیده اند، بیان کرد: تقویم را به باشگاه‌ها دادیم و از آن‌ها خواستیم نظر سرمربی شان را هم بگیرند، اما چه کار کنیم که استقلال و پرسپولیس برنامه را به سرمربی شان ندادند. از ۱۶ تیم فقط ۴ تیم به ما پاسخ دادند، اما پس از بازی‌های پرفشار لیگ از برانکو و شفر سؤال می‌پرسید که آن‌ها هم به صورت کلی صحبت کرده و شاید یادشان نباشد چه چیز‌هایی بوده است. شاید من هم باشم بگویم نه و تیم را در نظر بگیرم.

فتاحی درباره اینکه چرا در تقویم لیگ برتر، برنامه‌های تیم ملی امید در نظر گرفته نشده است، گفت: در زمان تدوین برنامه لیگ، تیم امید سرمربی نداشت. در صورت صعود تیم امید به مرحله نهایی انتخابی المپیک در تقویم سال آینده بازی‌های این تیم را هم لحاظ می‌کنیم. امیدوارم به المپیک برسیم چرا که سال‌ها است فوتبال‌دوستان منتظرند تیم ملی امید ایران به المپیک برسد. طبق آیین‌نامه باشگاه‌ها باید بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار بدهند. البته فقط ۳ - ۴ باشگاه هستند که امکان همکاری با تیم امید را ندارند که با آن‌ها هم در حال مذاکره هستیم.

رای دادگاه CAS اعلام شود برای سوپرجام برنامه ریزی می‌کنیم

فتاحی درباره اینکه اگر رای سوپرجام از سوی دادگاه CAS به سود استقلال اعلام شود آیا در تقویم آتی زمانی هم برای تکرار این بازی وجود دارد یا خیر، گفت: قرار بود سوپرجام ۲۹ تیر برگزار شود که این اتفاق نیفتاد، استقلال هم از حق خودش استفاده و به دادگاه CAS شکایت کرد. ۲۳ و ۲۴ اسفند جلسه رسیدگی این موضوع است و قرار است رای صادر شود. پس از اعلام رای درباره زمان تکرار سوپرجام فکر می‌کنیم.

یکی از گزینه‌های میزبان فینال جام حذفی کرمانشاه است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره محل برگزاری فینال جام حذفی اظهار داشت: تاریخ فینال جام حذفی ۸ یا ۹ خرداد است و با توجه به گرمای خوزستان به صلاح فوتبال نیست فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود. سال‌های گذشته هم که در اردیبهشت فینال را برگزار کرده و آن را ساعت ۲۱ می‌انداختیم. ۲ تا ۳ محل برای برگزاری فینال در نظر گرفته ایم، اما فعلاً آن‌ها را اعلام نمی‌کنیم. یکی از آن‌ها کرمانشاه است. البته چمن ورزشگاهش ایراد دارد، اما ورزشگاه خوبی دارند. با این وجود برگزاری فینال در کرمانشاه قطعی نیست و قرار است بار دیگر از این ورزشگاه بازدید کنیم تا موارد اصلاح شود و سپس در این مورد تصمیم بگیریم.

پیشنهاد می‌دیم از روز اول میزبان جام حذفی مشخص شود

او ادامه داد: از بین پرسپولیس و سپاهان یک تیم به فینال می‌رسد و با داماش بازی می‌کند. نظر این سه تیم را برای محل برگزاری فینال جویا می‌شویم. می‌خواهم به هیئت رئیسه سازمان لیگ پیشنهاد بدهم فصل آینده هنگام قرعه‌کشی جام حذفی ۵ ورزشگاه هم برای فینال نامزد شوند و سپس مشخص شود فینال قرار است در کدام ورزشگاه برگزار شود.

فتاحی درباره احتمال برگزاری فینال در تهران، رشت یا اصفهان بیان کرد: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم و باید ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید، اما فصل آینده ۳ یا ۵ ورزشگاه را پیشنهاد می‌دهیم تا از روز اول مسابقات بدانیم فینال در کدام شهر و ورزشگاه برگزار می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به زمین ورزشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: امسال تأکید زیادی داشتیم که چمن‌ها مناسب باشد. البته بارندگی زیاد بوده و این موضوع سبب شده شرایط چمن خراب شود. مسئولان نفت مسجدسلیمان هم خیلی به این چمن رسیدگی نکردند و در آنجا فقط یک زمین داشتند که هم تمرین می‌کنند و هم مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۴۵
اخرین اخبار
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••