به گزارش سراج24، بعد از برتری یک بر صفر و صعود استقلال به عنوان تیم اول گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سید رضا افتخاری به رختکن این تیم نرفت اما وی در هتل محل اقامت آبی پوشان حاضر شد و ضمن تبریک به کادر فنی و بازیکنان به آنها وعده پاداش داد.
افتخاری به استقلالیها تاکید کرد که به زودی پاداش صعود از این مرحله را به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد کرد.
منبع: فارس
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
وعده افتخاری به بازیکنان استقلال
مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در هتل محل اقامت این تیم به بازیکنان و کادر فنی وعده پاداش داد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



