قیمت سکه و ارز
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۳۰

وعده فوتبالی وزیر ارتباطات پس از دربی

وزیر ارتباطات که دیروز شاهد بازی دربی از ورزشگاه آزادی بود از آنتن‌دهی تلفن همراه در این ورزشگاه انتقاد و قول داد این موضوع را برطرف کند.

وعده فوتبالی وزیر ارتباطات پس از دربی
به گزارش سراج24،«محمد جواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات با انتقاد از آنتن دهی تلفن همراه در ورزشگاه آزادی وعده داد، با کمک مدیریت این ورزشگاه و اپراتورهای تلفن همراه این مشکل را برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••