قیمت سکه و ارز
۱۳۹۱/۱۱/۲۰ - ۰۳:۰۰

بسکتبال‌ با ویلچر پرسپولیس لیگ برتری شد

تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس با پیروزی در مرحله چهارم لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.

بسکتبال‌ با ویلچر پرسپولیس لیگ برتری شد

به گزارش«سراج24» یکی از برنامه‌های رویانیان در باشگاه پرسپولیس توسعه ورزش‌هایی به جز فوتبال برای ساختن یک باشگاه بود.

از همین رو تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس پس از 3 دور صدر‌نشینی در لیگ یک با پیروزی در شیراز مقابل حریف خود به لیگ برتر صعود کرد.

این تیم در راستای سیاست‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان در خصوص فعالیت‌های غیر فوتبالی و توجه به ورزش جانبازان تشکیل و موفق شد جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد.

پیش از این نیز در سال جاری تیم کانوپولو و همچنین فوتسال بانوان پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده بود و تیم کشتی آزاد پرسپولیس نیز نایب قهرمان لیگ برتر.

همچنین تیم گلبال پرسپولیس نیز در فصل جاری به قهرمانی در مسابقات لیگ رسیده است.

کشتی فرنگی قرمز‌پوشان نیز امسال پرقدرت در لیگ شرکت کرده و در مرحله اول حریف خود را پشت سر گذاشته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین در فصل جاری از تیم‌های پرسپولیس قائمشهر، ورامین و زاهدان نیز حمایت‌هایی داشته که این تیم‌ها در لیگ‌های پایین‌تر و در رده‌های مختلف به مقام‌های در خور توجهی دست‌ یافته‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••