به گزارش«سراج24» به نقل از المصری الیوم، «عبدالفتاح السیسی» در مراسمی که به منظور تحویل تعدادی از جنگندههای اف 16 آمریکا به نیروی هوایی مصر برگزار شد، گفت که قاهره به توسعه روابط نظامی بین مصر و آمریکا افتخار میکند.
وی تاکید کرد که مصر تمایل دارد همکاری خود با آمریکا را برای سازندگی و توسعه توان جنگی نیروهای مسلح این کشور، افزایش دهد.
از سوی دیگر «هایدی گرانت» معاون فرمانده نیروی هوایی آمریکا در امور بینالملل تاکید کرد که تحویل این هواپیماها به مصر بیانگر تمایل آمریکا برای تقویت همکاری نظامی با قاهره با هدف تحقق امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه است.
در این مراسم تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح و سفیر آمریکا در قاهره حضور داشت.



