به گزارش سراج24 ، بعد از رسیدن کیمیا علیزاده به نشان برنز المپیک 2016 و کسب اولین مدال بانوان ورزش ایران در المپیک، کیومرث هاشمی اعلام کرد کمیته ملی المپیک به علیزاده پاداش مدالآوران طلایی را میدهد.
پاداش طلاییهای کاروان ایران 10 هزار دلار، نقره 5 و برنز نیز 3 هزار دلار است.
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
علیزاده پاداش مدال طلا را دریافت میکند
رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد پاداش کیمیا علیزاده نیز برابر با طلاییهای ریو اهدا خواهد شد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



