قیمت سکه و ارز
۱۳۹۱/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷
مشحون:

دندان بچیروویچ را می‌کشیم!

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران دلیل اتفاق‌های دیدار مهرام و همیاری را شلوغ‌کاری‌های سرمربی مهرام عنوان کرد و گفت: فدراسیون بسکتبال قاطعانه با متخلفان برخورد خواهد کرد.

دندان بچیروویچ را می‌کشیم!
به گزارش سراج24 و به نقل از ایسنا محمدرضا مشحون پس از جلسه اضطراری هیات رییسه فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: در انتهای این جلسه اعضای هیات رییسه تصمیم گرفتند تا آقایان بچیروویچ، کامرانی و نیکخواه بهرامی را به کمیته انضباطی دعوت کنند. این جلسه دوشنبه صبح برگزار خواهد شد و این افراد باید درباره اتفاقات دیدار دو تیم همیاری و مهرام توضیح بدهند. وی با بیان این مطلب که به نظر من تمام اتفاق‌ها به خاطر شلوغ‌کاری‌های بچیروویچ در این بازی بود گفت: مهرام در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت و فاصله امتیازی‌شان برابر زنجان باعث شد تا تیم و کادر فنی تحت تاثیر قرار بگیرد. آن‌ها عصبانی شده بودند و نمی‌دانستند که چه کار کنند. به نظر من در نهایت تمام این اتفاق‌ها نیز به دلیل شلوغ‌کاری‌های بچیروویچ بود که خودش و بازیکنانش عصبی بودند و تحت تاثیر قرار گرفته بودند. زمانی که تیم امتیاز نمی‌آورد همه جوره آسیب پذیر می‌شود. مشحون افزود: البته بچیروویچ در گفت‌وگویی بیان کرد که با قانون ایران آشنا نبوده است. او قصد داشته در رختکن با بازیکنانش صحبت کرده و آن‌ها را آرام کند و دوباره به میدان بازگردد اما با بازگشت به زمین با باخت فنی مواجه شد. رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال با اشاره به صحبت‌های ملی‌پوشان پس از این بازی نیز گفت: به نظر من صمد نیکخواه بهرامی حرف‌های نامناسبی زده است. مصاحبه‌اش را خواندم. او تمام داوران را ناپاک خوانده و گفته است که باید از داوران خارجی استفاده کنیم. این تهمت به داوران ایرانی که در المپیک و بازی‌های آسیایی سوت زده‌اند نارواست. او همچنین گفته نمی‌خواهد دیگر برای تیم ملی بازی کند. من هم در پاسخ می‌گویم کسی که دلش با ما نیست، نمی‌توانیم به زور وارد تیم ملی‌اش کنیم. باید بازیکن دلش با ایران باشد تا بتواند برای کشورش بجنگد. قرار نیست منت بگذاریم. تیم ملی امتیاز است و یک بازیکن باید به پوشیدن پیراهن ملی افتخار کند. مشحون افزود: همچنین برای فدراسیون تعیین تکلیف کرده و گفته است که احمدیان، داودی، باهران و اسماعیلی را به تیم ملی دعوت کنیم که به نظر من به نوعی راهنمایی بوده و من از نیکخواه بهرامی متشکرم. مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه پیش از این شاهد چنین اتفاق‌هایی در بسکتبال نبودیم حتی مربیان ایرانی نیز هیچ وقت چنین برخوردی نکرده‌اند آیا رفتار بچیروویچ جرات ملی‌پوشانش را برای چنین اتفاق‌هایی بیشتر نکرده است بیان کرد: مطمئن باشید با بچیروویچ برخورد خواهیم کرد که دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم. دندانش را می‌کشیم تا دیگر این اتفاق‌ها نیفتد. کمیته انضباطی در روز دوشنبه قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد. شاید جریمه و محرومیتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود. البته این نظر من است. به نظر من کمیته انضباطی باید به بهترین شکل با آقایان برخورد کند. صمد و مهدی کامرانی بر چه مبنایی داوران ایران را ناپاک معرفی کرده‌اند. یک داور شاید اشتباه داشته باشد اما تهمت ناپاکی آن هم به این داوران که با عشق و بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کنند درست نبوده و آن‌ها باید توضیح بدهند. وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه مربیان ایرانی به این دلیل که با هر اعتراضی با محرومیت مواجه می‌شوند و به همین دلیل همیشه سکوت می‌کنند، اما یک مربی خارجی چنین راحت در زمین اعتراض‌هایش را اعلام می‌کند آیا فدراسیون با او نیز برخورد خواهد کرد یا نه، بیان کرد: مطمئن باشید فدراسیون بسکتبال بر محور نظم و برابری کار خواهد کرد. به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه برخورد خواهیم کرد. بچیروویچ روز گذشته چندین بار با ما تماس گرفت و با رسانه‌ها گفت‌وگو داشت و عذرخواهی کرد. خودش می‌داند چه کار کرده و فدراسیون نیز تصمیم قاطعی خواهد گرفت. مشحون در پایان گفت: صحبت‌های نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی درست نبوده و ما دوشنبه منتظر توضیح‌های آن‌ها هستیم. این رفتار تنها انگیزه داوران مارا از بین می‌برد و آن‌ها را دلسرد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••