قیمت سکه و ارز
۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۳

حسن‌زاده بازی با بنیادکار را از دست داد

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن نمی‌تواند تیمش را در بازی با بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

حسن‌زاده بازی با بنیادکار را از دست داد

به گزارش سراج24،مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن در آستانه دیدار با بنیادکار از ناحیه کشاله ران مصدوم شده و به این بازی نمی‌رسد. مهرداد قنبری دیگر مصدوم ذوب‌آهن است که البته تا دو هفته دیگر به تمرینات تیمش بازخواهد گشت.

گفتنی است که دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و بنیادکار فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••