قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۸
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

پیروزی فولاد مقابل نفت در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران با برتری شاگردان اسکوچیچ به اتمام رسید.

 پیروزی فولاد مقابل نفت در نیمه اول

به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، در ادامه هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های فولاد خوزستان و نفت تهران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت. مهدی دغاغله در دقیقه 17 تک گل فولاد را به ثمر رساند.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••