به گزارش سراج24،تسنیم نوشت، در ادامه هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور تیمهای فولاد خوزستان و نفت تهران از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان خاتمه یافت. مهدی دغاغله در دقیقه 17 تک گل فولاد را به ثمر رساند.
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
پیروزی فولاد مقابل نفت در نیمه اول
نیمه اول دیدار تیمهای فولاد خوزستان و نفت تهران با برتری شاگردان اسکوچیچ به اتمام رسید.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



