قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۴

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت درگذشت

سرمربی ارمنستانی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و نیمه‌استقامت کشورمان دار فانی را وداع گفت.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت درگذشت

یه گزارش سراج24، آلبرت سولویان، سرمربی ارمنستانی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت و نیمه‌استقامت ایران به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت.

وی چهار سال قبل در ایران به‌عنوان مربی کار کرده بود و در کشورهای مالزی، هنگ‌کنگ، تاجیکستان و ارمنستان سابقه مربیگری داشت.

قرارداد این مربی تا بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اعتبار داشت.

خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری این خبر را تایید کرد.

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••