یه گزارش سراج24، آلبرت سولویان، سرمربی ارمنستانی تیم ملی دوچرخهسواری استقامت و نیمهاستقامت ایران به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت.
وی چهار سال قبل در ایران بهعنوان مربی کار کرده بود و در کشورهای مالزی، هنگکنگ، تاجیکستان و ارمنستان سابقه مربیگری داشت.
قرارداد این مربی تا بازیهای آسیایی 2018 اندونزی اعتبار داشت.
خالقی، دبیر فدراسیون دوچرخهسواری این خبر را تایید کرد.
منبع:تسنیم



