قیمت سکه و ارز
۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۴

باشگاه پرسپولیس نورمحمدی را نقره داغ کرد

جریمه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان اول خود در نظر گرفته به نوعی نقره داغ کردن این بازیکن محسوب می‌شود.

 باشگاه پرسپولیس نورمحمدی را نقره داغ کرد

به گزارش سراج24، بعد از درگیری که بین علیرضا نورمحمدی و قاسم دهنوی در دیدار پرسپولیس و صبای قم پیش آمد مدافع پرسپولیس امروز در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد. در پایان این جلسه و با اعلام علی اکبر طاهری نورمحمدی با جریمه سنگین کسر 10 درصد قراردادش مواجه شد.

این جریمه‌ای که باشگاه پرسپولیس برای کاپیتان اول خود در نظر گرفته به نوعی نقره داغ کردن نورمحمدی محسوب می‌شود. مسلماً وقتی باشگاه پرسپولیس با کاپیتان اول خود چنین برخورد محکمی انجام می‌دهد دیگر بازیکنان هم متوجه می‌شوند که نباید در زمین مسابقه بی انضباطی انجام بدهند.

برخورد محکم باشگاه پرسپولیس با نورمحمدی، در آینده باعث خواهد شد دیگر بازیکنان وارد حاشیه نشوند.

 

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••