قیمت سکه و ارز
۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۰۹:۴۲

مدیریت استقلال بدنبال پول

اعضای تیم استقلال تصور نمی کردند که روزی در باشگاه برای پرداخت طلب شش بازیکن خارجی در دوره های گذشته با مشکلات عمده روبرو شوند.

مدیریت استقلال بدنبال پول

به گزارش سراج24، افشارزاده به عنوان مدیرعامل این فصل استقلال وظیفه دارد که به این مشکلات پایان دهد اما وی بارها به این مسائل و مشکلات اعتراض کرده است که البته تمام این اعتراضها بی فایده است.

گفتنی است مدیریت استقلال طلب آزره و یرکویچ دو بازیکن سابق استقلال را پرداخت کرد تا تیم با خطر کسر امتیاز و محرومیت روبرو نشود اما این در حالی است که وی باز هم تا پایان راه باید به فکر جمع آوری پول و پرداخت بدهب ها باشد.

شایان ذکر است مدیریت استقلال پس از بدهی این‌دو بازیکن با مشکل مالی روبرو شده است و برای پرداخت طلب کاماچو شرایط به ضرر این تیم است.

این در حالی است این بدهی از توان باشگاه خارج است و مدیریت بدنبال رفع این مسئله است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••