به گزارش سراج24، افشارزاده به عنوان مدیرعامل این فصل استقلال وظیفه دارد که به این مشکلات پایان دهد اما وی بارها به این مسائل و مشکلات اعتراض کرده است که البته تمام این اعتراضها بی فایده است.
گفتنی است مدیریت استقلال طلب آزره و یرکویچ دو بازیکن سابق استقلال را پرداخت کرد تا تیم با خطر کسر امتیاز و محرومیت روبرو نشود اما این در حالی است که وی باز هم تا پایان راه باید به فکر جمع آوری پول و پرداخت بدهب ها باشد.
شایان ذکر است مدیریت استقلال پس از بدهی ایندو بازیکن با مشکل مالی روبرو شده است و برای پرداخت طلب کاماچو شرایط به ضرر این تیم است.
این در حالی است این بدهی از توان باشگاه خارج است و مدیریت بدنبال رفع این مسئله است.
منبع:باشگاه خبرنگاران



