به گزارش سراج24، به نظر میرسد کریمی رفتار دهنوی را ناشی از دستورات دایی میداند. یکی از بازیکنان پرسپولیس که دوست نداشت نامش فاش شود به قانون انلاین گفت: «علی آقا آن شب خیلی عصبانی بود و خب طبیعی بود که به خاطر رفتارهایی که با او شده، چنین حالتی داشته باشد.
من خودم چند بار شنیدم که داشت زیر لب فحش میداد و سر صحنه درگیریاش با دهنوی شنیدم که به دایی هم فحش داد. » چیزی که این بازیکن درباره کریمی تعریف کرد این بود: «[... ] بلد نیست به بازیکناش تربیت یاد بده. » یکی از بازیکنان تراکتور که دوست نداشت نامش منتشر شود این خبر را به صورت ضمنی تایید میکند: «قاسم دهنوی رفته بود روی مخ علی آقا. مثل اینکه اصلا ماموریت داشت که اعصابش را به هم بریزد. دهنوی بازیکن درگیری نیست، اما معلوم بود که از کادرفنی پرسپولیس مامورت داشته که روی اعصاب کریمی کار کند.
من در صحنه درگیری کریمی کمی از صحنه دور بودم اما باخبر شدم که علی آقا از عصبانیت شدید، چیزهایی هم به دهنوی گفته و از خجالت دایی هم در آمده است. »



