رژیم صهیونیستی آتش‌بس را نقض کرد

نیرو‌های ارتش صهیونیستی با تیراندازی به سوی ماهیگیران فلسطینی در غزه بار دیگر آتش‌بس را نقض کردند.


به گزارش سراج24، نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سوی ماهیگیران فلسطینی در سواحل غزه بار دیگر آتش‌بس را نقض کردند.

نظامیان صهیونیست در این حملات از قایق‌های تندرو استفاده کردند.

از زمان برقراری آتش بس در نوارد غزه این برای چندمین بار است که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را نقض می‌کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
 

اخبار مرتبط