حوزه هنری با حضور رئیس جدید آینده بهتری خواهد داشت

محسن مؤمنی رئیس سابق حوزه هنری در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید حوزه هنری عنوان کرد:‌ حوزه هنری را باید با نام سیدمرتضی آوینی بشناسیم.

به گزارش سراج24، رئیس سابق حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری گفت:‌ با حضور محمدمهدی دادمان در حوزه هنری، این حوزه عملکرد بهتری خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه مدیریت شهیدآوینی ما آموخته ایم که یک مدیر باید هوشمند باشد و نگاه خود را برای آینده نگاه دارد و باید اقتدار آن را نیز حفظ کند.

مؤمنی شریف تصریح کرد: کسانی که نگاهشان به هنر سطحی بود، برای شهید آوینی مزاحمت هایی ایجاد می کردند اما شهید آوینی نگاهش به هنر یک نگاه عمیق بود.

وی خاطر نشان کرد:‌ در این ده سال هنرمندان توانستند حوزه هنری را مدیریت کنند و این هنرمندان حق به گردن این حوزه دارند.

رئیس سابق حوزه هنری خاطرنشان کرد: یک زمانی توصیه بود که هنرمندان مدیریت نمی دانند اما الحمدالله هنرمندان توانستند مدیران خوبی برای حوزه هنری باشند.

وی یاد آور شد: رهبر انقلاب گفتند که حوزه هنری یک نهاد انقلابی و جهادی است و من در پایان این ماموریت شهادت می دهم که این حرف کاملا درست است.

مؤمنی شریف در پایان سخنان خود ابراز کرد: آینده حوزه هنری با وجود آقا دادمان بهتر خواهد شد؛ حوزه هنری برای انقلاب اسلامی است، تلاش و زحماتی برای آن شده؛ همیشه مدیران حوزه هنری جوان بوده و الحمدالله به جوان دیگری تحویل داده خواهد
شد.

بیشتر بخوانید:

حوزه هنری برخاسته از انقلاب است و باید چشمه تولید هنر ارزشمند باشد

 

اخبار مرتبط

«سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی

نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند

اگر هنرمند غرق در خدا باشد...