فیلم:دبه کردن غربی‌ها در دقایق آخر وقت اضافه مذاکرات

سراج24، وزیر خارجه کشورمان گفت: متاسفانه ما هم شاهد تغییر مواضع و هم شاهد زیاده خواهی هستیم و هم شاهد این هستیم که چندین کشور در پنج بعلاوه یک دارای مواضع متفاوتی هستند و این وضع را دشوار کرده است.
ظریف افزود: مذاکرات به هرحال دشواری های ویژه ای دارد مخصوصا الان که می تواند روزهای نهایی مذاکره باشد. با هر کلمه ای که کم یا زیاد شود ممکن است تغییر اساسی در نتیجه نهائی داشته باشد برای همین ، هم ما با دقت مذاکره می کنیم و هم طرف مقابل با دقت دارد کار می کند.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: ما همه تلاش خودمان را می کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری و مسئولان کشور بارها گفته اند ما به دنبال مذاکره و توافق با عزت هستیم. مردم ایران دنبال توافق هستند اما توافقی که با عزت باشد.
ظریف افزود :  ما مذاکرات را ادامه می دهیم و میز مذاکرات را ترک نکردیم و هیچ وقت ترک نخواهیم کرد اگر طرف مقابل بدنبال یک توافق شرافتمندانه متوازن باشد، حتما این توافق قابل دسترسی است.
ما الان به مرحله ای رسیده ایم که واقعا باید طرف های مقابل تصمیم بگیرند که به دنبال توافق هستند یا فشار. ما بارها گفته ایم توافق و فشار قابل جمع نیست و باید یکی از این دو را انتخاب کنند.
محمد جواد ظریف در پیامی در توییتر نیز خطاب به غربی ها نوشت ما به سختی در تلاشیم با این حال عجله ای نداریم که کار را تکمیل کنیم. نمی توان در میانه مسیر، اسب را عوض کرد.
 

اخبار مرتبط

فیلم زیرخاکی از پیکار جهان پهلوان تختی با حریف روس + ویدئو

ویدئو/ فیلم کوتاه "ریحانه"

ویدئو/دیدن این فیلم درمناطق فاقدسینما هم جرم نیست!

0 نظر

ارسال نظر

capcha