همزمان با ماه مبارک رمضان

نمایش فصل شیدایی برگزار می شود + پوستر

به گزارش سراج24 نمایش بزرگ فصل شیدایی در شمال تهران با همکاری موسسه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی (مهنا) و ناحیه مقاومت بسیج جماران، برگزار می شود. فصل شیدایی که به صورت تئاتر رو باز انجام می شود، شامل 12 آیتم اجرایی می باشد. 

برای تماشای این مراسم در قسمت تئاتر رو باز آن 5 هزار صندلی برای تماشاگران جای نمایی شده است. این اجرا با حدود 150 بازیگر طی 2 ساعت انجام می شود. این نمایش که به عنوان پر مخاطب ترین نمایش کشور مطرح می شود؛ از هبوط تا ظهور را به معرض نمایش قرار می دهد. از کشتی حضرت نوح (ع) تا علمیات های دفاع مقدس در این نمایش بازسازی شده است.

علاوه بر  اجرای فصل شیدایی، نمایشگاهی با 40 غرفه در زمینه های قرآنی و کودک و نوجوان جهت استفاده علاقه مندان برگزار می شود. این نمایشگاه از ساعت 18 تا اذان مغرب جهت ارائه محصولات مورد استفاده بازدید کنندگان قرار می گیرد.

فصل شیدایی از شب اول ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب در انتهای بزرگراه ارتش ، کیلومتر ۲ جاده لشگرک برگزار می شود. همچنین روزه داران و بازدیدکنندگان می توانند در مراسم افطاری که در محیط این مجموعه تهیه شده، شرکت کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام رایگان، جهت حضور در این نمایش، عدد 1 را به همراه کد ملی خود  به شماره پیام کوتاه 3000419 ارسال نمایند.

اخبار مرتبط

استقبال عراقی‌ها از نمایش «المسیح فی الطف»

مهناز افشار، شقایق دهقان و پیمان معادی در مراسم فرش قرمز +عکس‌ها

عکس: اجرای نمایش فصل شیدایی - کرمانشاه

0 نظر

ارسال نظر

capcha