فیلم:کشتی ایرانی کی به مقصد می‌رسد؟

 کشتی ایرانی حامل کمک‌های بشردوستانه برای مردم جنگ زده یمن، در دو روز آینده وارد باب المندب در خلیج عدن خواهد شد و عصر پنج‌شنبه در بندر الحدیده لنگر می‌اندازد.
عبدالرحمن راجح خبرنگار شبکه العالم مستقر در کشتی حامل کمک های جمهوری اسلامی ایران برای مردم یمن، گفت که این کشتی هم اکنون به حرکت خود در آب های بین المللی در مجاورت استان حضرموت یمن ادامه خواهد داد و سه روز دیگر برای تخلیه محموله خود، در بندر الحُدیده لنگر خواهد انداخت.
خبرنگار العالم همچنین به نقل از مسئولان کشتی، شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه این کشتی به سواحل ایران بازخواهد گشت یا به جیبوتی خواهد رفت را تکذیب کرد.
خبرنگار اعزامی العالم همچنین به نقل از ناخدای این کشتی گفت که کشتی تا دو روز آینده به باب المندب در خلیج عدن خواهد رسید و پس از آن درصورت مساعد بودن شرایط آب وهوایی، عصر روز پنج شنبه (21 می) وارد بندر الحدیده خواهد شد.
وی افزود: اوضاع در داخل کشتی خوب است و تا کنون با مشکلی مواجه نشده ایم و تیم های پزشکی و رسانه ای و هلال احمر و فعالان خارجی در داخل کشتی، همگی منتظر رسیدن به بندر الحدیده با هدف رساندن کمک ها به دست مردم یمن و حضور در این کشور برای مشاهده واقعیت های ناشی از تاثیر محاصره بیش از دو ماهه یمن هستند.
خبرنگار اعزامی شبکه العالم همچنین گفت که برخی از مسئولان هلال احمر یمن، دولت یمن و مسئولان محلی در بندر الحدیده در یمن از کشتی ایرانی استقبال و از تلاش های جمهوری اسلامی ایران و فعالانی که سختی ها را برای رساندن این کمک ها به دست مردم یمن تحمل کردند، تمجید خواهند کرد.
ده ها فعال حقوقی و رسانه ای و پزشک در کشتی حامل کمک جمهوری اسلامی ایران حضور دارند و محموله این کشتی، شامل دو هزار و پانصد تن مواد غذایی و پزشکی و امدادرسانی است.
 

اخبار مرتبط

فیلم زیرخاکی از پیکار جهان پهلوان تختی با حریف روس + ویدئو

ویدئو/ فیلم کوتاه "ریحانه"

ویدئو/دیدن این فیلم درمناطق فاقدسینما هم جرم نیست!

0 نظر

ارسال نظر

capcha