به مدت 10 شب:

اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی در بوشهر+تصاویر

به گزارش سراج24 به نقل از حلقه وصل، هم زمان با دومین شب از ایام فاطمیه، نمایش بزرگ فصل شیدایی با استقبال خوب مردم بوشهر برگزار شد.
 
این نمایش که با طراحی و کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایتگری رسالت بوذری اجرا می شود، از 12 شروع شده و تا 21 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
در این نمایش، ابتدا سیر تحولات تاریخی جبهه حق از داستان هبوط حضرت آدم(ع) از بهشت به زمین تا ظهور پیامبر خاتم(ص) را روایت می کند.
 
سپس به حوادث مهم صدر اسلام نظیر ماجرای غدیرخم، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، داستان عاشورا، به اسیری رفتن اهل بیت امام حسین(ع) و ماجرای خرابه های شام و اتفاقات دوران امام رضا(ع) می پردازد.
 
و در پایان به روایت مبارزات مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در نهایت بحث مهدویت خواهد پرداخت.
 
نمایش بزرگ فصل شیدایی طی روندی تاریخی به بیان سرگذشت جبهه حق از هبوط حضرت آدم(ع) تا تحولات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و تحولات آخر الزمانی می پردازد. این نمایش به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مُهَنّا) و با حدود صد بازیگر بومی و چهل نفر از عوامل سینما، تلویزیون و تئاترایران برگزار می شود.
 
گفتنی است این نمایش به مدت 10 شب در پارک لیان بوشهر هر شب ساعت 19اجرا می شود و به حماسه شهید نادر مهدوی و رییسعلی دلواری نیز می پردازد. ورود برای علاقمندان آزاد و تماشای آن رایگان است


 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha