فیلم:روایتی از فتنه 88 در مستند «روزهای خرداد»

به گزارش سراج24، در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 88. دو تن از نامزدها به صلاحیت شورای نگهابان و برگزارکنندگان انتخابات و درنهایت نسبت به اصل انتخابات برگزارشده اعتراض کردند و عنوان کردند که در نتایج تقلب صورت گرفته است.

مستند "روزهای خرداد" تلاش نموده است به دو انتخابات مهم و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران بپردازد و با بررسی آن‌ها به این سؤال پاسخ دهد که چرا در سال ۸۸ موضوع تقلب مطرح شد و آن انتخابات به جنجال کشیده شد.

در این مستند علاوه بر پخش سخنرانی ها و خبرهای پخش شده در این ایام از رسانه های بیگانه، افراد مختلف مدعی تقلب و مخالف آن، به اظهار نظر میپردازند، از جمله: فائزه هاشمی رفسنجانی، عباس عبدی عضو ستاد کروبی و مشاور او، ابراهیم یزدی از اعضای نهضت آزادی، محمدعلی ابطحی مشاور کروبی، سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل فعلی خبرگزاری فارس، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، محمدحسین صفار هرندی، عبدالرضا داوری قادم مقام وقت خبرگزاری ایرنا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی وقت شورای نگهبان، احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری، حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات،  وحید یامین پور فعال رسانه ای و ...



 
 

اخبار مرتبط

معجزه مشارکت حداکثری مردم در برهه های انقلاب + فیلم

علی کریمی چگونه لیدر اغتشاشات شد؟ + فیلم

ویدئو/نماهنگی زیبا از مشارکت مردم در انتخابات

0 نظر

ارسال نظر

capcha