همزمان با پایان مذاکرات هسته ای ایران و 1+5؛

دومین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا آغاز می شود

به گزارش سراج24 به نقل از حزب الله سایبر، میثم محمد حسنی دبیر دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا  با اعلام خبر برگزاری دومین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا از آغاز این جایزه بزرگ همزمان با پایان مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و ایام شانزدهم آذر و روز دانشجو خبر داد.
این جایزه بزرگ با موضوعات : "چرا مرگ بر آمریکا؟"، "چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟"، "آمریکا و عهدشکنی"، "آمریکا و خودبرتربینی"، "آمریکا و حقوق بشر"، "آمریکا و ظلم"، "آمریکا و اسلام‌هراسی"، "آمریکا و ایران‌هراسی"، "آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی"، "آمریکا و استعمار فرانو"، "دموکراسی دروغین در آمریکا"، "آمریکا و دیکتاتوری" و "آمریکا و جنبش 99%" و همچنین "آمریکا و تروریسم پروری" برگزار می گردد.

این جشنواره با حمایت و همت حزب‌الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر‌ تی‌وی برگزار می‌شود.
آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی خواهند شد.
موضوعات بخش اصلی عبارتند از : عکس، پوستر و کاریکاتور
و موضوعات بخش جانبی نیز عبارتند از : مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزار ها و اپلیکشن های موبایل

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش 100 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 50 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 20 میلیون ریال است.
در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش 30 میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش 15 میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش 7 میلیون ریال است

گفتنی است اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال آثار و اسامی داوران متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانی www.dw-usa.com در دسترس است.

اخبار مرتبط

اختتامیه جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» برگزار شد/توصیه های ضرغامی به ظریف/ با شعار مرگ بر آمریکا حمایت‌تان می‌کنیم

رونمایی از«مرگ بر آمریکای۲» با صدای حامد زمانی

رونمایی از مرگ بر آمریکای۲ با صدای حامد زمانی

0 نظر

ارسال نظر

capcha