در آستانه فروش و توزیع بزرگ ترین پروژه بازی در ایران، رقم خور

رونمایی از سایت بازی پروانه+فیلم وعکس

به گزارش سراج24 به نقل ازسراج گیم، در حالی که شمارش معکوس برای فروش و توزیع بازی رایانه ای پروانه آغاز شده است، سایت تخصصی و رسمی این بازی در فضای اینترنت آغاز به فعالیت کرد.  
 
بازی کامپیوتری پروانه توسط اعضای استودیوی بازی‌سازی BeardedBird و موسسه کاظمیون تولید شده است.


این مجموعه‌ها با هدف ساخت یک بازی ایرانیِ فاخر و در شأن بازیکن داخلی‌ و مطابق با فرهنگ ایرانی-اسلامی اقدام به طراحی و ساخت، جهانی جدید تحت عنوان "گیتیما" نموده‌اند. بازی «پروانه؛ میراث نگهبانان نور» در شهری به نام «ناریا» اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی بازی پسری نوجوان به نام «فادیا» است که در ابتدای بازی متوجه آلودگی آب‌ها و بازگشت مجدد آلودگی به شهر پس از مدت‌ها می‌شود. او در صحبت با پدرش و رائد (حکیم و بزرگ ناریا) متوجه می‌شود فردی دچار بیماری رنگی‌شدن شده‌ و این مریضی موجب شیوع این آلودگی‌ها در شهر گردیده ‌است.در این بین مسئولیت مهمی بر عهده فادیا افتاده و وی باید با تهیه «افتیمون» و پیدا کردن فرد بیمار به کمک رائد او را درمان کرده و پس از آن به پاکسازی شهر بپردازد.اما در این مسیر موانع بسیاری چون خزدک‌ها،کلاغ بیماری‌زا و خزغول وجود دارند که باید بر آن‌ها غلبه کرد.


اگر علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری در خصوص  بازی پروانه و زمان آغاز فروش آن کسب کنید می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه نمایید.

همچنین با مراجعه به این سایت میتوانید عضو کانون هواداران بازی پروانه شوید و از تسهیلات ارائه شده برای اعضای این کانون بهره مند گردید.

وب سایت رسمی بازی «پروانه میراث نگهبانان نور» به نشانی http://www.parvaneh-game.ir در دسترس علاقمندان و بازی‌دوستان قرار دارد.

گفتنی است وب سایت http://www.beardedbird.com متعلق به گروه بازی‌سازی beardedbird، نیز کلیه مطالب مرتبط با سایت اصلی و اخبار بازی مد نظر را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهد.

 


بازی پروانه میراث نگهبانان نور

مراحل تولید بازی رایانه‌ای «پروانه» که بزرگترین پروژه ساخت بازی در ایران است به پایان رسیده و این بازی در تابستان ۹۳ در بازارهای داخلی و پس از آن در بازار های خارجی به فروش خواهد رسید.

این بازی که در استودیوی ایرانی Bearded Bird و توسط موسسه کاظمیون تولید شده،با کیفیت ترین گرافیک را در میان بازی های ایرانی به خود اختصاص داده  و  خصوصیاتی همچون  دوبله و موسیقی ویژه و داستان و محتوای مبتنی بر فرهنگ ایرانی – اسلامی نیز از ویژگی­های دیگر این بازی رایانه ای است.

سبک این بازی اکشن ماجرایی بوده و دارای خط داستانی قوی و منسجم و کات سین سه بعدی است. دوربین در این بازی دارای زاویه ۴۵ درجه میباشد که مانع محو شدن کامل در فضای بازی و غافل شدن از فضای اطراف می­شود. مخاطب در طول بازی علاوه بر روند اصلی داستان، می‌تواند در دنیای بازی گشت و گذار کرده و ماموریت‌های فرعی را هم انجام دهد که هر کدام از این ماموریت‌ها دارای داستان مجزا هستند، همچنین انجام این ماموریت‌ها علاوه بر افزودن تنوع به بازی، آیتم‌های مخصوصی را هم به مخاطب می‌دهد.

شخصیت اصلی بازی پسری جوان به نام «فادیا» است. وظیفه‌ی او مبارزه با موجوداتی به نام خزدک‌ها است که دنیا را به تباهی کشانده‌اند. روند بازی در شهری به نام «ناریا» اتفاق می‌افتد که دارای بخش‌های متنوعی است و مخاطب می‌تواند به بخش‌های این شهر به صورت آزادانه دسترسی داشته باشد.

 این بازی با سبک هنری خاص و معماری ویژه خود توانایی رقابت با بازی‌های روز دنیا را دارد. گرافیک منحصر به فرد بازی، فانتزی است و بگونه‌ای طراحی شده که قشر وسیعی از مخاطبان را به خود جذب می کند.
 


گفتنی است بازی رایانه ای پروانه که از لحاظ کمیت و کیفیت بزرگ­ترین پروژه ساخت بازی در ایران محسوب میشود حاصل تلاش بیش از ۱۸ ماهه تیمی ۳۵ نفره از متخصصین ساخت بازی­های رایانه­ای است و در تابستان امسال در اختیار علاقه مندان و مخاطبان دنیای بازی قرار خواهد گرفت.

 

 

اخبار مرتبط

روباه با کانی‌مانگا و مهاجر در آخر هفته تلویزیون

مجوز ساخت «زیبا صدایم کن» صدرعاملی صادر شد

پیام علیرضا داودنژاد برای هم‌دردی‌ها

4 نظر

پاسخ1393/05/10 - 07:37

این بازی خیلی باحاله اصلا فکر نمیکردم که این قدر جالب و جذاب باشه اخه بیشتر کار های ایرانی گارافیک و جذابیت جالبی تاحالا که نداشتن اما این یکی باعث افتخار ایران و ایرانی شده موفق و پیروز باشید

heidari
پاسخ1393/05/10 - 07:37


توی نمایشگاه کتاب من هم بودم ودیدم که مردم چگونه اشتیاغ برای خریدن بازی دارن وای خودش یه شکرانه ای هستش که یه محصول بتونه ای گونه مردم رو به خودش جذب کنه موفق باشید

0480808163

ارسال نظر

capcha