هم‌بازی رونالدو در صف گروه‌های تروریستی سوریه+فیلم

به گزارش« سراج24 »، پایگاه‌های مختلف اینترنتی به تازگی فیلمی از یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال «آرسنال» انگلیس و هم‌بازی‌های «کریستین رونالدو»، ستاره تیم فوتبال «رئال مادرید» پخش کرده‌اند که وی را در صفوف گروه‌های مسلح تروریستی در سوریه نشان می‌دهد.

وی 2 سال پیش به اندیشه‌ها و باورهای تکفیری‌‌ها روی آورد و با پذیرفتن این اعتقادات و باورها از دنیای فوتبال کناره گیری کرد تا در این اواخر وی در حالی‌که تفنگ AK47 در دست داشت، اعلام کرد که برای جهاد راهی سوریه می‌شود.

دوستانش می‌گویند که وی پیش از امضای قراردادش با تیم آرسنال در پرتغال به سر می‌برد و هم اکنون خود را «ابو عیسى الأندلسی» می‌نامد و در فیلمی که از وی پخش شده، وی در حالی‌که نقابی به صورت زده از مسلمانان می‌خواهد تا به داعش ملحق شوند.

وی که در اواخر دهه 20 نشان می‌دهد و از معرفی کردن خود با نام واقعیش اجتناب می‌کند، در این فیلم می‌گوید که بسیار مهم است که کودکانت را از این حیوانات، از مردمان ناپاک در امان نگه داری و در این راه ما نیازمند همه نوع کمک برای مبارزه با دشمن هستیم.

در حالی‌که در صدایش هیچ گونه نام و نشانی از جوانمردی ورزشکاران مشاهده نمی‌شود، مباهات می‌کند که بسیاری از شهرهای دشمن را تصرف کردیم و هم اکنون شریعت را در آنها پیاده می‌کنیم.

این فیلم ابتدا در یک پایگاه خبری جهادی – تکفیری به نام FiSyria.com منتشر شد و تدوین کنندگان این پایگاه خبری درباره وی نوشتند که با رونالدو هم‌بازی و بازیکن ارسنال بود، با این حال فوتبال، ثروت و شهرت و زندگی در غرب را در راه خدا کنار نهاد و به داعش ملحق شد.

پیش از این نیز «نزار الطرابلسی»، بازیکن تیم فوتبال «فورتونا دوسلدورف» آلمان در صفوف گروه‌های تروریستی وابسته به سازمان القاعده مشاهده شده بود.

اخبار مرتبط

فیلم زیرخاکی از پیکار جهان پهلوان تختی با حریف روس + ویدئو

رکورد جدید فروش نفت ایران + فیلم

فیلم| شور و حال مردم یزد برای استقبال از رئیس‌جمهور

0 نظر

ارسال نظر

capcha