تصاویر اختصاصی «سراج24» از لوکیشن سریال سرزمین کهن

به گزارش سراج24 مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد مسعود از 26 دی ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

مجموعه تلویزیونی سرزمین کهن کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که پخش آن از پنجشنبه 5دی ماه در این شبکه آغاز می‌شود و هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت 22:30 ادامه می‌یابد.

این مجموعه تلویزیونی به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد و در خلاصه داستان سریال آمده است:

پسر بچه‌ای بنام رهی که بعد از بمباران دهکده ای توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می شود. رهی پس از چند روز مراقبت توسط مادرش، راهی تهران می گردد. سال ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می شود، اما بر اثر به وقوع  پیوستن ماجراهایی، او را به خانواده درباری می سپارند. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد و همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که علقه مذهبی دارند، سپرده شود، اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست و ...

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن  پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع ، آشا محرابی، محسن طنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدر نیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... گروه بازیگران این سریال الف ویژه را تشکیل می‌دهند.

سریال «سرزمین کهن» که نویسندگی آن را علیرضا طالب‌زاده بر عهده داشته است دارای 66 قسمت 50 دقیقه‌ای است و قصه آن در سه فاز زمانی روایت می شود.

باز پخش این سریال روزهای جمعه ساعت 19:30 خواهد بود.

اخبار مرتبط

بازگشت زیرخاکی با فصل جدید از امشب

سنجرخان، معرفی قهرمان ملی کُرد در قالب یک پروژه

ترکیب سریال‌های نوروزی سیما مشخص شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha