یک علامت سؤال در برابر بی بی سی +فیلم

به گزارش « سراج24 » «یکی از مهمترین موضوعاتی که شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) روی آن مانور می دهد و ادعای رعایت کردن آن را دارد، موضوع آزادی بیان است... در سالروز نهم دی، بی بی سی برنامه نوبت شما را به همین روز اختصاص داده بود. یکی از بینندگان به نام پیمان با این برنامه تماس گرفت و به بیان دیدگاه های خود پرداخت که البته بعد از گذشت چند دقیقه، چون مخالف مواضع بی بی سی و موافق نظام جمهوری اسلامی بود صدایش از طرف بی بی سی قطع شد.


بعد از قطع تماس پیمان در همین برنامه بیننده دیگری تماس گرفت و نظراتی مخالف صحبت های پیمان بیان کرد و سعی کرد که پیمان را محکوم کند.

نکته جالب این تماس، قطع نکردن صدای این مخاطب از طرف بی بی سی بود. بعد از تماس سهراب که به مخالفت با پیمان پرداخته بود، شخصی به نام ژاله هم تماس گرفت و بر علیه مواضع انقلابی پیمان صحبت کرد که تماس او هم قطع نشد.


سؤالی که در اینجا مطرح می شود این است که چرا صحبت هایی که مخالف سیاست های شبکه دولتی بی بی سی است قطع می شود، ولی به موافقان این شبکه و سیاست های بریتانیا فرصت داده می شود و با همه این اوصاف، هنوز هم بی بی سی ادعای آزادی بیان دارد... آیا واقعا در بی بی سی آزادی بیان وجود دارد!؟

 

منبع: وبلاگ اخبار روز

 

 
 

اخبار مرتبط

اکران «خانه دختر» در بی بی سی فارسی!

ایران‌ستیزی در فیلم‌های اخیر هالیوود+عکس

موادی کشنده، اما قانونی و در دسترس+ فیلم

0 نظر

ارسال نظر

capcha